English

امدادرسانی هلال احمر به ۲۶۰ نفر در ۳ روز گذشته

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از رهاسازی ۳۸ مصدوم سوانح ترافیکی طی سه روز گذشته خبر داد.

امدادرسانی هلال احمر به ۲۶۰ نفر در ۳ روز گذشته

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی ولیپور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره عملیات‌های امداد و نجات در ۷۲ ساعت گذشته اظهار کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته، چندین مورد عملیات در راستای امدادرسانی، نجات و انتقال مصدومان به مراکز درمانی و... از سوی امدادگران سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر انجام شده است.  

وی تعداد کل ماموریت‌های صورت گرفته را ۲۹۰ مورد اعلام کرد و در این باره اظهار کرد: در ماموریت‌های صورت گرفته به ۳۶۰ نفر امدادرسانی شده است و ۱۹۰ نفر از شرایطی و تصادفاتی که بعضا جان آن‌ها را تهدید می‌کرد نجات داده شدند.  

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت:‌ در ماموریت‌هایی که طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح کشور صورت گرفته است، ۱۴۲ نفر به مرکز درمانی منتقل شدند و ۱۲۷ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.  

ولیپور با اشاره به انجام عملیات رهاسازی مصدومان در سوانح ترافیکی اظهار کرد: ۳۷ مورد عملیات رهاسازی صورت گرفته است که طی آن‌ها ۳۸ مصدوم از سوانح ترافیکی رهاسازی شدند.  

به گفته رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر، این آمار درباره ماموریت های سازمان امدادونجات هلال احمر بوده و در برگیرنده امدادرسانی‌های انجام شده به تمام حوادث رخ داده در کشور نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه