English

غلامرضا صیادی:

امدادرسانی امدادگران هلال احمر خراسان رضوی به ۷۵ حادثه دیده

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی بیان کرد: در قالب طرح امداد و نجات نوروزی ۲۶ پایگاه ثابت امداد و نجات، هشت پایگاه موقت و ۲۴ پایگاه سیار فعال شده و کار امدادرسانی به مسافران جاده‌ای و حادثه دیدگان حوادث را بر عهده دارند.

امدادرسانی امدادگران هلال احمر خراسان رضوی به ۷۵ حادثه دیده

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامرضا صیادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: امدادگران هلال احمر استان از ۲۵ اسفند پارسال تا چهارم فروردین امسال در ۷۵ حادثه امدادرسانی کردند.

صیادی در ادامه این خبر اظهار کرد: این حوادث شامل ۵۵ حادثه جاده‌ای، چهار حادثه برف و کولاک و بقیه حوادث مرتبط با آتش سوزی جنگل و مرتع، جوی، کوهستان و حوادث شهری بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی همچنین افزود: در این حوادث ۲۷۰ نفر مصدوم شدند که ۱۰۱ نفر آنان به صورت سرپایی درمان و ۴۵ نفر به مراکز درمانی انتقال یافته و بقیه امدادرسانی شدند.

وی تصریح کرد: ۸۵۶ نفر - روز نیروی عملیاتی شامل پرسنل و داوطلبان در قالب ۲۱۵ تیم عملیاتی به همراه ۹۳ دستگاه خودروی عملیاتی و یک فروند بالگرد در این مدت امدادرسانی به حادثه دیدگان را بر عهده داشتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر خراسان رضوی یادآور شد: در قالب طرح امداد و نجات نوروزی ۲۶ پایگاه ثابت امداد و نجات، هشت پایگاه موقت و ۲۴ پایگاه سیار فعال شده و کار امدادرسانی به مسافران جاده‌ای و حادثه دیدگان حوادث را بر عهده دارند.

صیادی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۵۶ هزار و۴۶۳ نفر خدمات اطلاع رسانی و آموزش در خصوص کرونا و سلامت سفر را دریافت کرده‌اند و ۴۶ هزار و ۱۲۷ قلم محصولات امدادی و آموزشی نیز در بین مسافران در جاده‌های استان توزیع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه