English

ترافیک در جاده‌های شمالی و محورهای منتهی به مرزهای غربی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد.

ترافیک در جاده‌های شمالی و محورهای منتهی به مرزهای غربی کشور

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس مسیرحدفاصل شهرستانک تا نساء و محدوده‌های پل زنگوله و سیاه بیشه وجود دارد.  همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا انتهای مسیر(محدوده شهرستانک) نیز نیمه‌سنگین است.  

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های منتهی به مرزهای غربی کشور در ایام اربعین ادامه داد: ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر رفت و برگشت محور حمیل - سرابله – ایلام محدوده‌های گلمه و تونل آزادی وجود دارد. تردد در محور ایلام - مهران روان است اما ترافیک در مسیر رفت و برگشت محور مهران – پایانه مرزی مهران نیمه‌سنگین است.

شیرانی افزود: تردد در محورهای خرمشهر – شلمچه، بستان – چذابه و سرپل ذهاب - قصر شیرین به صورت روان انجام می‌شود.

 وی درباره وضعیت انسداد مسیرها گفت: تنها محور شریانی مسدود کشور جاده ریگان – ایرانشهرو تنها محور دارای انسداد فصلی جاده لاسم – ارجمند است.

شیرانی وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور را مناسب خواند و گفت: مداخله جوی خاصی در جاده‌ها دیده نمی‌شود و تردد بدون مشکل برقرار است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه