English

چمران در جمع خبرنگاران:

تغییر ساعت کاری کارمندان بر ترافیک فشرده تهران اثر چندانی ندارد

رئیس شورای شهر تهران گفت: تغییر ساعت کاری کارمندان در پیک ترافیک، می‌تواند در ترافیک اثرگذار باشد اما بر ترافیک فشرده تهران چندان تأثیری نخواهد داشت.

تغییر ساعت کاری کارمندان بر ترافیک فشرده تهران اثر چندانی ندارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با اشاره به انتصابات اخیر شهرداری تهران گفت: شورای شهر در انتصابات نباید دخالت کند و تنها مشاوره می‌دهد و باید اجازه دهیم دست شهرداری در انتصابات باز باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری تمام مدیران را پس از یک سال تغییر نمی‌دهد ادامه داد: شهرداری همیشه در خصوص انتصابات بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و نتیجه گیری به مشورت گذاشته می‌شود.

رئیس شورای شهر درخصوص اتوبوس‌های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: قرار بود اتوبوس‌های جدید در شهریور ماه وارد ناوگان شود اما من اطلاع دقیقی در این خصوص ندارم.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به بازگشایی مدارس از مهر ماه گفت: ستاد بازگشایی مدارس جلساتی را با حضور اعضای شورا، آموزش و پرورش و پلیس راهنمایی و رانندگی برگزار کرده و برنامه ریزی لازم را انجام داده است اما روزهای اول مهر شاهد ترافیک سنگینی خواهیم بود زیرا پس از دو سال مدارس بازگشایی خواهد شد و حداقل ترافیک ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تغییر ساعت کاری کارمندان در پیک ترافیک، می‌تواند در ترافیک اثرگذار باشد اما بر ترافیک فشرده تهران چندان تأثیری نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه