English

درخواست شورای شهری ها از رئیس جمهور برای حل مشکل ترافیک تهران

عضو شورای شهر تهران گفت: به جایی رسیدیم که از رئیس جمهور می خواهیم تا مشکل ترافیک شهر تهران را برطرف کند.

درخواست شورای شهری ها از رئیس جمهور برای حل مشکل ترافیک تهران

به گزارش خبرگزاری موج، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور هشتاد و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: در جلسه گذشته پاسخ روشنی به کسانی که دل بسته بودند شورا در مسیر تفکر غلط آنها پیش برود، داده شد و جلسه گذشته روز اقتدار شورا بود.

وی با اشاره به ترافیک تهران گفت: رئیس جمهور برای کوچک‌ترین موضوعات مردم خود را به جمع آنها می‌رساند و اکنون ما به جایی رسیده ایم که از رئیس جمهور بخواهیم در این زمینه مداخله کند.

سروری ادامه داد: ظرفیت بزرگی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب داریم، با برگزاری نمایشگاه برای مردم دردسر و زحمت ایجاد می‌شود و تقاضا داریم نهادهای مرتبط ورود کنند تا این مشکلات برطرف شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: برگزاری نمایشگاه ساختمان در چنین فضایی که ترافیک ایجاد می‌کند، هیچ لزومی ندارد نباید بار دیگر شاهد برگزاری نمایشگاه در این محل باشیم که مردم را ساعات زیادی در ترافیک معطل نگه دارد.

وی با اشاره به حل مشکل مجموعه برنا در منطقه ۱۸ گفت: در بستر این اتفاق هفت هزار میلیارد تومان آورده برای شهر تهران ایجاد شد. با این اقدام مشکل ادامه اجرای طرح بزرگراه شهید بروجردی برطرف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه