English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

بازدید جنجالی مسئولان از مناطق سیل زده/ از پاچه های گِلی تا سِرم های در دست+ عکس

صبح امروز تصویر سرم زدن استاندار تهران در مناطق سیل زده جنجال برانگیز شد. اینکه آقای استاندار با هدف بررسی وضعیت مناطق سیل زده دست به کار شده اتفاقی پسندیده و مبارک است اما انتشار تصاویر اینچنینی این حس را در ذهن مخاطبان بر می انگیزد که استاندار جوان ما صرفا به دنبال دیده شدن است.

بازدید جنجالی مسئولان از مناطق سیل زده/ از پاچه های گِلی تا سِرم های در دست+ عکس

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، آغاز مرداد ماه امسال مصادف شد با پدیده مونسون؛ پدیده ایی که از وقتی به ایران رسید همه چیز را ویران کرد. اخبار روان شدن سیلاب ها از استهبان فارس آغاز شد و در کمتر از یک هفته سراسر کشور را در بر گرفت و تعداد زیادی از مردم را داغدار عزیزان خود کرد.

اما در این بین انتشار تصاویری از بازدیدهای میدانی مسئولان در مناطق سیل زده بدون کمترین امکانات در فضای مجازی دست به دست شد و انتقادات فراوانی در پی داشت تاجایی اکثر مردم این حرکت را تنها یک شوآف قلمداد کردند.

منتقدان این تصاویر تاکید کردند حضور مقامات در مناطق سیل‌زده وظیفه آنان است و انتشار تصاویر آنان با لباس های گِلی نه دردی از مردم دوا می‌کند، نه مشکلات حاصل از سیل را برطرف می‌کند. 

در میان این هیاهو، صبح امروز تصویر سرم زدن محسن منصوری استاندار تهران در مناطق سیل زده جنجال برانگیز شد. اینکه آقای استاندار با هدف بررسی وضعیت مناطق سیل زده دست به کار شده اتفاقی پسندیده و مبارک است اما انتشار تصاویر اینچنینی نه تنها بار مثبت ندارد بلکه این حس را در ذهن مخاطبان بر می انگیزد که استاندار جوان ما صرفا به دنبال دیده شدن است.

کما اینکه کاربران فضای مجازی اقدام منصوری را مصداق بارز تزویر، تظاهر، ریا و مردم فریبی قلمداد کردند.

ای کاش مسئولین کشور در مواقع بحران با مشورت گرفتن از مشاوران دلسوز خود را در ورطه عوام فریبی گرفتار نکنند.

بیشتر بخوانید:

مونسون به ایران زد اما در غفلت مدیریت بحران کشور/ بازدید های میدانی بی حاصل مسئولان در زمان وقوع حوادث

اینکه پس از بحران هایی مانند سیل و زلزله، مسئولان به نشانه همدردی با مردم در مناطق مذکور حضور می یابند باعث دلگرمی مردم می شود اما بازدید های بی حاصل صرفا نمک بر زخم پاشیدن است و مسئولان از راه دور نیز می توانند با اقدامات و دستورات فوری برای حل بحران چاره بیاندیشند.

گفتنی است؛ امروز صبح منصوری در بازدید از روستای سیل زده استان تهران گفت: دستوراتی مبنی بر فراهم شدن ادوات و تجهیزات خدمات رسانی و رفع گل و لای در منطقه صادر شده است.

محسن منصوری

فیلم برخورد ناپسند استاندار تهران با مردم سیل‌زده: گیجی حرف نزن!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه