English

عضو شورای شهر:

شعار شورای پنجم شفافیت بود ولی یک گزارش حسابرسی ارائه ندادند

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه با همکاری شهرداری و شورا، یک حسابرسی مشخص انجام خواهد شد که در کنترل هزینه ها، سرعت و دقت حسابرسی اثرگذار خواهد بود، گفت: شعار شورای پنجم شفافیت بود ولی یک گزارش حسابرسی ارائه ندادند.

شعار شورای پنجم شفافیت بود ولی یک گزارش حسابرسی ارائه ندادند

به گزارش خبرگزاری موج، بررسی گزارش‌های حسابرسی از مناطق ۳، ۷،۱۲، ۲۰ برای سالهای مالی ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ در جلسه شورای شهر تهران انجام شد.

 پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این زمینه با بیان اینکه مهم ترین شعار شورای پنجم شفافیت بوده است، گفت: مهم‌ترین مسئله شفافیت گزارش های حسابرسی است اگر شعار شورای پنجم شفافیت بوده چرا یک گزارش حسابرسی ارائه نشده است در حالیکه وظیفه ذاتی شورا به شمار می رود.

وی ادامه داد: وقتی حتی یک گزارش در طول چهار سال قرائت نشده، تمام انحرافات موجود در دستگاه ادامه پیدا کرده است. کمیسیون برنامه و بودجه جور دوره قبل را بررسی و بیش از ۳۰۰ گزارش تهیه کرده است.

سروری با بیان اینکه به اعتقاد من ترک فعل در دوره قبلی شورا صورت گرفته است، یادآور شد: با همکاری شهرداری و شورا، یک حسابرسی مشخص انجام خواهد شد که در کنترل هزینه ها، سرعت و دقت حسابرسی اثرگذار خواهد بود. این میزان گزارش حسابرسی اقدامی جهادی و طاقت فرسا محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه