English

ناصر امانی در گفتگو با خبرگزاری موج مطرح کرد؛

بازآفرینی کارخانه سیمان ری تحت عنوان موزه صنعت سیمان

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه به دلیل تولید آلودگی امکان راه‌اندازی کارخانه سیمان وجود ندارد، گفت: بازآفرینی کارخانه سیمان ری تحت عنوان موزه در دستور کار سازمان نوسازی قرار گرفته است.

بازآفرینی کارخانه سیمان ری تحت عنوان موزه صنعت سیمان

ناصر امانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، در خصوص راه‌اندازی کارخانه سیمان شهر ری گفت: تا جایی که ما در جریان هستیم قرار است طرحی تحت عنوان موزه در آنجا اجرایی شود.

وی با بیان اینکه کارخانه سیمان در مرکز منطقه ۲۰ واقع شده و به دلیل آلودگی‌های زیست محیطی امکان راه‌اندازی آن وجود ندارد، افزود: با توجه به اینکه دستگاه‌های مجهزی در این کارخانه برای بهره‌برداری وجود دارد، باید شرایط انتقال آنها به مکانی دیگر به منظور استفاده فراهم شود.

این عضو شورای شهر با تاکید‌ بر اینکه مشکلات تملک این بنا در دوره پنجم برطرف شده، عنوان کرد: به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران بازآفرینی کارخانه سیمان ری در دستور کار سازمان نوسازی قرار گرفته و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته و دو کارکرد برای آینده سیمان ری در نظر گرفته شده است.

به گفته امانی در درجه اول حفظ هویت میراثی و عملکرد تاریخی مجموعه در قالب موزه صنعت سیمان؛ و دوم هم، بهره‌برداری از فضا در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان در قالب فعالیت‌های استارتاپی و فراهم کردن فضای کار اشتراکی، از جمله کارکرد‌های پیشنهادی برای این بنا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه