English

ترافیک سنگین در ۳ محور منتهی به شمال

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از ترافیک پرحجم در سه محور منتهی به شمال کشور خبر داد.

ترافیک سنگین در ۳ محور منتهی به شمال

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس در سراسر کشور  در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس مسیر پرحجم و در محدوده تونل کندوان نیمه سنگین گزارش شده است. وضعیت در مسیر جنوب به شمال محور هراز نیز مشابه چالوس بوده و ترافیک در محدوده بایجان این محور نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده گیلاوند نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است، گفت:‌ در محدوده‌های چیتگر، مهرویلا، امامزاده طاهر و گلدشت در آزادراه تهران – کرج ترافیک پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین گزارش شده است. وضعیتی مشابه در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیز وجود دارد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:‌ برابر گزارش‌ها هیچ پدیده جوی خاصی در جاده‌ها گزارش نشده است. اما با توجه به گرمای هوا، لازم است رانندگان حتما قبل از سفر از ایمنی خودروی خود اطمینان حاصل کنند. همچنین در طول سفر نیز با دقت و تمرکز بیشتری رانندگی کنند و حتما خواب و استراحت کافی داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه