English

آغاز آسفالت راه های روستایی شمال البرز

رییس اداره ساخت و توسعه راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از آغاز عملیات آسفالت راه های روستایی شمال البرز خبر داد.

آغاز آسفالت راه های روستایی شمال البرز

به گزارش خبرگزاری موج البرز، اکبر کائیدی روز شنبه به خبرنگاران گفت:  اکنون ۲  پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت در روستاهای محور کرج- چالوس با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان روند اجرایی را طی می کند.

به گفته وی،  اولین پروژه، لکه‌گیری و روکش آسفالت درمحور روستایی کیاسر به طول ۳.۵(سه و نیم) کیلومتر است؛ این پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به اجرا درآمده و آماده بهره برداری است.

این مسوول با بیان اینکه درزمان  حاضر به دلیل گازرسانی به روستای کیاسر اجرای پروژه  به طور موقت تعطیل شده است، گفت: روکش آسفالت این محدوده پس از پایان گازرسانی و در اواخر خردادماه انجام می‌شود.

کائیدی در ادامه به اجرای پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت در محور روستایی سیرا- اویزر- کلها اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه به طول ۱۱ کیلومتر در اواخر خرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

رییس اداره ساخت و توسعه راه‌های فرعی و روستایی راهداری البرز مدت اجرای این پروژه را ۱۸ ماه اعلام کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.

استان البرز حدود یک هزارو ۵۶۰ کیلومتر آزاد راه،‌ بزرگراه، راه اصلی و فرعی دارد.

۱۸ درصد ترافیک کشور در راه‌های البرز است.  این استان نیم درصد راه های کشور را به خود اختصاص داده است.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه