English

سردار رحیمی:

پلیس مقتدرانه با اراذل و اوباش برخورد می‌کند/ دوره بزن و دررو تمام شده است

فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به دستگیری هفت تن از اراذل و اوباشی که در جریان یک درگیری در محله مرتضی‌گرد به سمت ماموران پلیس حمله‌ور شده بودند، گفت: دوره بزن و دررو تمام شده است.

پلیس مقتدرانه با اراذل و اوباش برخورد می‌کند/ دوره بزن و دررو تمام شده است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه گرداندن هفت تن از اراذل و اوباشی که در جریان یک درگیری طی هفته جاری در محله مرتضی‌گرد به سمت ماموران پلیس حمله‌ور شده و یکی از آنان را نیز با قمه مجروح کرده بودند، اظهار کرد: شب یکشنبه، ۱۶ خرداد ماه تماسی با مرکز فوریت های پلیس برقرار شد و شهروندان اعلام کردند که درگیری خانوادگی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: همکاران بنده در مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و کلانتری شهید مصطفی خمینی در محل حضور پیدا می کنند و در بررسی های صورت گرفته متوجه می شوند که مورد اعلام شده بیش از یک نزاع فردی است.

سردار رحیمی اظهار کرد: با وجود اینکه همکار پلیس بنده تنها بوده، وارد جمع شده و افرادی که در نزاع حضور داشتند را جدا می کند اما چند نفر اراذل و اوباش با رفتار خارج از عرف به همکار بنده حمله می کنند که همکار من با رشادت پاسخ آن ها را می دهد و هر دو نفر این ها را مورد ضرب گلوله قرار می دهد.

وی افزود: به هر حال تا تیم های دیگر به محل برسند این اراذل به مامور ما حمله می کند و با چاقو همکاران را مورد ضرب و جرح قرار می دهد. سپس با همان حالت تیر خوردگی از صحنه خارج می شود و توسط دوستان خود که چهار یا پنج نفر از قاچاقچیان منطقه ای یا حتی بعضی از قاچاقچیانی که در شهر های غربی بودند، می گریزد و با قصد خروج از کشور به سمت غرب کشور روانه می شود.

رحیمی اظهار کرد: با پیگیری همکاران بنده این فرد روز گذشته پیش از خروج از مرز دستگیر شد و امروز به همراه چند نفر از همدستان خود به این محل آورده شده تا این ها و مردمی که مورد آزار قرار می دادند بدانند که اقتدار پلیس یک بحث جدی است و اینطور نیست که این ها بخواهند بزنند و در بروند. دوره بزن و دررو به خصوص برای افراد شرور تمام شده است و حتی خارج از ایران هم بروند ما این ها را رها نخواهیم کرد. این افراد را در چنگال عدالت و قانون قرار می دهیم و شدیدترین برخورد ها را خواهیم کرد. پلیس مقتدرانه با این افراد شرور برخورد می کند.

در ادامه سرهنگ سعید راستی -رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران- نیز اظهار کرد: این اراذل و اوباش دو گروه مواد مخدر صنعتی فروش بودند و سه نفر از بستگان این افراد به دلیل مراکز تهیه و توزیع مواد مخدری که داشتند در زندان هستند.

وی ادامه داد: این افراد سابقه فروش مواد مخدر و دو نفرشان نیز سابقه درگیری و شرارت نیز دارند.

راستی اظهار کرد: اختلاف و درگیری این افراد به واسطه موضوعات مختلف آغاز می شود و عربده کشی و کری خوانی می کنند. شهروندان به پلیس اطلاع می دهند که در کوتاه‌ترین زمان مامور به محل می‌رسد اما این افراد به مامور حمله می‌کنند و با ضربات چاقو مامور را می‌زنند که مامور پلیس ۵۰ تا ۶۰ بخیه خورده است؛ مامور نیز تیراندازی می‌کند که دو نفر، یکی از ناحیه گردن و دیگری از ناحیه سر تیر می‌خورند.  

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران ادامه داد: با حضور سایر عوامل پلیس پنج نفر در محل دستگیر شدند و دو نفر دیگر در مرحله دیگر دستگیر شدند. عامل اصلی این درگیری به غرب کشور فرار کرده بود که او نیز دستگیر شد. چهار نفر از مواد فروشانی که خودشان نیز تحت تعقیب بودند و قصد داشتند این فرد را از مرز رد کنند نیز دستگیر شدند.  

راستی اظهار کرد: دستگیری آخرین متهم روز گذشته انجام شد و ٢۴ ساعت نیز تحت نظر بود.

وی درباره تاثیر گرداندن اراذل و اوباش در محلی که شرارت انجام دادند اظهار کرد: مردم باید بدانند که پلیس حضور دارد و هر کسی که شرارت کند و بخواهد مردم را اذیت کند باید در همان محل بازسازی صحنه شود که این موضوع با هماهنگی قضایی انجام می‌شود. مردم باید در این مورد قضاوت کنند که آیا نباید مردم بدانند که این افراد دستگیر شدند؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی