English

حجت‌الله عبدالملکی:

مدیران باید ارتباط مستمر خود را با بدنه دانشگاه حفظ کنند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مدیران باید ارتباط مستمر خود را با بدنه دانشگاه حفظ کنند، اظهار داشت: این مهم تأکید ویژه رهبر معظم انقلاب است و ما نیز در دولت به آن باور داریم.

مدیران باید ارتباط مستمر خود را با بدنه دانشگاه حفظ کنند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیداری سه ساعته با جمعی از مدیران تشکل‌های دانشجویی کشور به تشریح ظرفیت‌ها، اقدامات، چالش‌ها و راهبردهای عملیاتی حوزه‌های مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت.

وی با اشاره به اثرگذاری مطالبه گری جریانات دانشجویی در کارایی نظام سیاسی کشور، گفت: فرهیخته بودن در کنار فعال بودن، ویژگی بارز اعضای تشکل‌های دانشجویی است.

عبدالملکی با بیان اینکه مدیران باید ارتباط مستمر خود را با بدنه دانشگاه حفظ کنند، اظهار داشت: این مهم تأکید ویژه رهبر معظم انقلاب است و ما نیز در دولت به آن باور داریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکل‌های دانشجویی را به همراهی با برنامه‌های اصلاحی و تحول آفرین وزارت مردم دعوت کرد و گفت: در حوزه‌های وسیع زیرمجموعه وزارتخانه بستر حضور، اثرگذاری و نقش‌آفرینی دانشجویان نخبه و مستعد را فراهم می‌کنیم.

عبدالملکی با تأکید بر اینکه چالش‌های کشور در محیط دانشگاهی قابل طرح و نظرخواهی است، گفت: دانشجو می‌تواند با روحیه و شور جوانی خود به خوبی به تحول و توسعه کشور کمک کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به ۴ راهبرد کلان وزارت مردم، افزود: جمعیت گسترده‌ای در کشور با حوزه‌های کاری ما مرتبط‌اند و به واقع از مؤثرترین مجموعه‌های اقتصادی و اجتماعی حاکمیت محسوب می‌شود.

وی معاونین وزارتخانه را مأمور کرد در کارگروه‌های ویژه دانشجویان کشور حاضر شده و پاسخگوی مطالبات جوانان باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه