English

سردار حسین رحیمی:

امنیت و ثبات مطلوبی در پایتخت برقرار است

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: امنیت داخلی کشور عزیزمان امروز بحمدلله با تلاش ها و ایثار و مجاهدت همه نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی مطلوب، با ثبات و مثال زدنی است.

امنیت و ثبات مطلوبی در پایتخت برقرار است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در یادداشتی با موضوع « لزوم همراهی مردم در ارتقا امنیت» اعلام کرد: « امنیت؛ بستر و زمینه ساز همه موضوعات و مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و حتی توسعه و گسترش روابط و تعاملات برون مرزی می باشد؛ همچنانکه اگر یک کشور دارای امنیت داخلی پایدار و با ثباتی باشد، به طور حتم امکان انسجام و برقراری روابط و انعقاد قرارداد های مختلف ممکن برای او فراهم خواهد بود؛ در غیر این صورت و در صورت نبود امنیت، این مهم مقدور و میسر نخواهد بود؛ از این رو امنیت مهمترین مقوله در زندگی فردی و اجتماعی می باشد و در میان شقوق مختلف امنیت، بدون شک امنیت داخلی از اهمیت دوچندان و قابل اعتنایی برخوردار است؛ به گونه ای که تحقق امنیت داخلی است که می تواند موجبات تحقق هر چه بیشتر امنیت و تقویت جنبه های مختلف دیگر این مهم را در پی داشته باشد.

امنیت داخلی کشور عزیزمان امروز بحمدلله با تلاش ها و ایثار و مجاهدت همه نیروهای نظامی و انتظامی، امنیتی مطلوب، با ثبات و مثال زدنی است؛ این در حالی است که دشمنان ما به انحا مختلف همه تلاش و توان و عِده و عُده و مزدوران و دست نشانده های خود را به کار گرفته اند تا امنیت و آرامش کشور ما را به مخاطره بیندازد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

ایران اسلامی امروز در حقیقت جزیره با ثباتی است که گرداگرد آن را فتنه ها و آشوب های دشمنان احاطه کرده است و بیش از 40 سال است که دشمنان انقلاب و در راس آن آمریکای جهانخوار، همه تلاش خود را به کار بسته اند تا نا امنی و آشوب را جایگزین امنیت و آرامش کشور ما قرار دهند.

امروز فرماندهی کل انتظامی کشور، مجاهدانه در مسیر خدمتگزاری به مردم و تامین امنیت و آرامش و آسایش خاطر آنان، تا پای جان ایستاده است و همه تلاش خود را به کار خواهد بست تا خدشه ای به این مهم وارد نشود.

با وجود بیش از 13 میلیون جمعیت ساکن و سیار پایتخت؛ وجود قومیت های مختلف، اتباع خارجه و حضور ارکان حیاتی و مهم و همچنین حضور مسئولان عالی رتبه کشور در پایتخت، همه و همه نشانگر اهمیت و حساسیت بیش از پیش امنیت و آرامش در این اَبَر شهر، که در واقع ام القرای جهان اسلام است، می باشد.

از این رو با توجه به موضوعات عنوان شده، به طور حتم امنیت و حفظ احساس امنیت پایتخت، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است که تامین و استقرار این امنیت در وهله اول برعهده فرماندهی کل انتظامی کشور است که بحمدلله با مجاهدت ها و تلاش های صورت گرفته، امروز پایتخت کشور عزیزمان در همه مولفه های امنیتی، علیرغم همه متغیر ها و موضوعاتی که می تواند تهدید امنیتی را به همراه داشته باشد، از امنیت و ثبات مطلوبی برخوردار است.

نیروهای انتظامی، ترافیکی، امنیتی و اطلاعاتی پلیس پایتخت با هوشیاری و مهندسی مسائل و مشکلات و آسیب های مختلف اجتماعی، اقتصادی و... اجازه نخواهد داد که هیچکس امنیت و آرامش شهروندان عزیزمان را در زمینه های مختلف فردی و اجتماعی به مخاطره بیندازد و خدمتگزاری مردم را برای خود بزرگترین شان و افتخار می دانند و همه تلاش خود را به کار بسته است تا این مسئولیت را به نحو احسن و اکمل به انجام برساند.

 اما در کنار همه این تلاش ها و مجاهدت ها به طور حتم همکاری و همراهی مردم می تواند تاثیر بسزایی در تعمیم و تکمیل و تثبیت این امنیت و آرامش داشته باشد.

 از این رو همشهریان عزیز ما می توانند از طریق سامانه 110، پلیس را در شناسایی مجرمان و مخلان نظم و امنیت یاری رسانند؛ چرا که هم افزایی، همکاری و همدلی مردم در تحقق این مهم بسیار تاثیرگذار می باشد؛ چرا که حضور مردم در همه صحنه ها تاثیرگذار و تمام کننده است.

دشمنان برای پیشبرد اهداف خود و ضربه زدن به امنیت و آرامش کشور، از تکنیک فرار رو به جلو استفاده می کنند؛ به گونه ای که با نبش قبر حوادث گذشته و انتشار تصاویر آرشیوی این حوادث سعی در تشویش اذهان عمومی و برهم زدن امنیت و آرامش روانی جامعه هستند؛ این در حالی است که غالب این تصاویر مربوط به گذشته و حتی در مواردی مربوط به کشور های دیگر است که با بازنشر مجدد آن در صدد ضربه زدن به امنیت و آرامش کشور هستند.

نباید فراموش کرد که انتشار این تصاویر، هر چند مستند واقعی، صرفا می تواند موجبات نا امنی را برای شهروندان فراهم سازد؛ لذا توصیه می شود به منظور جلوگیری از سوء استفاده بیگانگان و دشمنان اینگونه تصاویر به عنوان ادله و دستگیری مجرمان و کشف جرم در اختیار پلیس قرار گیرد».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی