English

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی:

نیروی انتظامی از خادمان امنیت و امنیت آفرین هستند

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: همه خدمتگزاران در همه جا خادمان امام رضا(ع) هستند اما آنهایی که در خراسان رضوی حضور دارند از امتیاز ویژه ای برخوردارند.

نیروی انتظامی از خادمان امنیت و امنیت آفرین هستند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در سخنانی عنوان کرد: نیروی انتظامی از خادمان امنیت و امنیت آفرین هستند چرا که اگر امنیت نباشد هیچ کاری تحقق پیدا نمی کند.

حجت الاسلام مروی این سخنان را در دیدار با فرماندهان انتظامی استان اظهار کرد و ادامه داد: همه خدمتگزاران در همه جا خادمان امام رضا(ع) هستند اما آنهایی که در خراسان رضوی حضور دارند از امتیاز ویژه ای برخوردارند چون شما امنیت و آرامش را در استان و شهر حضرت امام رضا(ع) فراهم می کنید و حضرت نگاه و عنایت ویژه به شما خواهد داشت.

تولیت آستان قدس رضوی متذکر شد: از کارکنان نیروی انتظامی درخواست دارم در طول مسیرهای منتهی به مشهد تمام تلاش خود را برای حفظ جان انسان‌ ها در جاده ها به کار گیرند و در شهرها نیز اعمال قانون در این ایام بصورت تذکر شفاهی باشد چون برخی از زائران از مسیرهای منتهی به حرم آگاه نیستند.

وی همچنین در ادامه این سخنان تاکید کرد: از مسئولان انتظامی استان نیز درخواست می شود که با رصد دقیق جلوی سرقتهای احتمالی گرفته و نظارت بیشتری بر هتلها. بازار و اماکن تفریحی اعمال شود.

سردار سرتیپ کاظم تقوی مراسم فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این جلسه گفت: سال گذشته توفیقات چشمگیری در بحث امنیت و حفاظت از مردم در استان شکل گرفت که کشف ۳۲ تن مواد مخدر و متلاشی شدن بیش از ۶۰ باند و مختومه شدن کلیه پرونده های جناحی در سطح استان از این جمله بود.

سردار سرتیپ تقوی در ادامه تصریح کرد: در این مسیر شهدای گرانقدری نیز تقدیم امنیت کشور شدند.

شایان ذکر است که: قرار است در آغازین ساعت سال جدید حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت حضرت معصومه سلام الله علیها به نمایندگی از مقام معظم رهبری در جمع سبزپوشان و مرزبانان شهرستان تایباد و سرخس حضور پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه