English

امیر سرتیپ ستاد یوسف قربانی:

نقش جمهوری اسلامی ایران در دنیا تاثیر گذار و محوری است

فرمانده هوانیروز کشور بیان کرد: دشمن ما دشمن فرامنطقه‌ای است و ما تمام تهدیدات دشمن را رصد و با تمام تجهیزات که به روز شده است در مقابل آن‌ها می‌ایستیم تا قدرت بازدارندگی نظام را حفظ کنیم.

نقش جمهوری اسلامی ایران در دنیا تاثیر گذار و محوری است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر سرتیپ ستاد یوسف قربانی فرمانده هوانیروز کشور در سخنانی عنوان کرد: با کمک شرکت‌های دانش بنیان هم در قطعه سازی و هم در سامانه تسلیحاتی کار‌های بزرگی انجام شده است.

امیر سرتیپ قربانی این سخنان را در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید پایگاه هوانیروز مشهد اظهار کرد و افزود: دشمن ما دشمن فرامنطقه‌ای است و ما تمام تهدیدات دشمن را رصد و با تمام تجهیزات که به روز شده است در مقابل آن‌ها می‌ایستیم تا قدرت بازدارندگی نظام را حفظ کنیم.

فرمانده هوانیروز کشور همچنین تصریح کرد: با کمک جوانان متخصص در قطعه سازی از ظرفیت بالایی برخوردار هستیم و سامانه دید در شب و همچنین موشک‌هایی با برد چندین کیلومتر را بر روی بالگرد نصب کرده ایم و با موفقیت امتحان شده است.

وی در ادامه متذکر شد: امروز ۳ اصل مهم ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری در نیرو‌های مسلح و نیروی زمینی وجود دارد و با تلاش تمام نیرو‌ها مرز‌های ما از ثبات و امنیت بالایی برخوردار است و این از برکات جمهوری اسلامی ایران است.

امیر رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق پیروز زمینی ارتش نیز در این مراسم یادآور شد: نقش تاثیر گذار جمهوری اسلامی ایران در دنیا یک نقش محوری است و این قدرت بازدارندگی و دفاعی و نشان راهبردی و دکترین دفاعی ما است چرا که هرجا دشمن باشد به شدت با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

امیر آذریان خاطرنشان کرد: خلبانان بالگرد همواره در مناطق صعب العبور کار‌های بزرگی انجام داده اند و در تمام ابعاد عملیاتی، تجهیزاتی، اورژانسی در راس خدمات رسانی بوده اند و هوانیروز به کمک هلال احمر آمده و اورژانس هوایی را فعال کرده است تا در مواقع ضروری به مردم کمک رسانی شود.

شایان ذکر است که: در پایان از سرهنگ خلبان ستاد رحیم عینی تکریم و سرهنگ خلبان ستاد محمد رضا زارعی معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه