English

کیافر خبر داد:

داروهای تولیدی تبریز در بازارهای آفریقا، آمریکایی مرکزی و کشورهای عربی/ اخذ مجوز صادرات محصول دانش بنیان «ایمینورال»

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره داروسازی‌ زهراوی از اخذ مجوز صادرات محصول دانش بنیان ایمینورال توسط شرکت زهراوی خبر داد و گفت: شرکت زهراوی از جمله واحدهایی است که با برنامه ریزی مدون و مشخص، جایگاه بسیار خوبی را در بازارهای بین‌المللی خصوصاً کشورهای منطقه داراست.

داروهای تولیدی تبریز در بازارهای آفریقا، آمریکایی مرکزی و کشورهای عربی/ اخذ مجوز صادرات محصول دانش بنیان «ایمینورال»

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، فرهاد کیافر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این شرکت در راستای برنامه جامع صادرات ، با بکارگیری مولفه هایی همچون تکیه بر توان داخلی، حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی و استفاده از ظرفیت های صنعتی و اقتصادی کشور موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است .

وی در ادامه با اشاره به دستاورد جدید این مجموعه در عرصه صادرات گفت: شرکت دارو سازی زهراوی مجوز صادرات محصول سیکلوسپورین با نام تجاری ایمینورال ( محصول دانش بنیان نانو ) به سوریه را در هر سه دوز آن از سازمان غذا و دارو دریافت کرده است .

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت داروسازی‌ زهراوی افزود: این محصول به صورت کپسول نرم به عنوان تضعیف کننده سیستم ایمنی بدن در تنها خط تولید سافت ژل هازارد (پرخطر )کشور، در شرکت زهراوی تولید شده است .

وی خاطرنشان کرد: این موفقیت علیرغم مشکلات عدیده‌ای از جمله شرایط سخت صدور مجوز صادرات، نقل و انتقال ارز و رفع تعهد ارزی حاصل از صادرات و لزوم تناسب کیفیت محصولات زهراوی برای حضور در بازارهای بین المللی حاصل شده است.

 مدیرعامل و عضو هیئت مدیره داروسازی زهراوی تصریح کرد: تلاش ما هم افزایی با سازمان‌ها نهادها و ارگان‌های ذیربط جهت رفع و کاهش موانع صادرات است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه محصول سیکلوسپورین با نام تجاری ایمینورال دارای ارزش بالایی است و صادرات آن به صورت پیش پرداخت انجام می شود، می تواند زمینه ساز حضور موفقیت آمیز و مستمر در بازار سوریه بوده و ضمن کمک به بالابردن نقدینگی مجموعه، زمینه صادرات محصولات دیگر زهراوی به سوریه مانند فینگولیا را فراهم کند.

وی در پایان گفت: شرکت زهراوی در حال حاضر در بازارهای ارزشمند صادراتی دیگر از جمله حوزه آفریقا، آمریکای مرکزی و حوزه کارائیب، کشورهای عربی از جمله عراق، یمن و کشورهای مستقل مشترک المنافع از جمله ارمنستان ، آذربایجان و ازبکستان و دیگر کشورهای منطقه در حال ثبت محصول و یا اخذ مجوز صادرات می باشد.

داروسازی زهراوی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه