English

راه اندازی غرفه‌های میوه و تره بار در ۳۰ ایستگاه مترو پایتخت

تفاهم‌نامه فعالیت‌های مشترک شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با سازمان میادین میوه و تره‌بار جهت عرضه اقلام اساسی به شهروندان با حضور مهدی شایسته اصل مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و ایوب فصاحت مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار امضا شد.

راه اندازی غرفه‌های میوه و تره بار در ۳۰ ایستگاه  مترو پایتخت

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی شایسته اصل مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران حومه گفت: یکی از نیازهای شهروندان تهرانی تامین کالا و اقلام مصرفی است.  

وی با اشاره به اینکه روزانه حدود ۲ تا ۳ میلیون سفر در متروی تهران انجام می‌شود، افزود: این عامل می‌تواند زمینه‌ای را برای ایجاد یک کار مشترک فراهم کند تا ان‌شاءالله با کمک همکاران‌مان در سازمان میادین میوه و تربار بتوانیم در بحث معیشتی نیز به مردم ارائه خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: سازمان میادین میوه و تره بار در این قضیه رویکرد جدیدی را ارائه داده است که در آن اقلام با قیمت بسیار مناسب و به دور از حضور دلال‌ها به دست شهروندان برسد.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول غرفه‌های سازمان میوه و تره‌بار در ۳۰ ایستگاه  مترو  ایجاد می‌شود، گفت: از فردا با بررسی فضای ایستگاه‌های مترو، مکان‌هایی که برای مردم دسترسی راحت‌تری را دارد شناسایی و در اختیار این سازمان قرار می‌دهیم.

شایسته اصل خاطر نشان کرد: امیدواریم تا شب عید بتوانیم ۳۰ ایستگاه را مشخص کنیم. به جهت نوع فضایی که وجود دارد و محدودیت‌هایی که در تهویه هوا هست قرار است که شرایط عرضه کاملا مناسب باشد و ما شرایط را طوری فراهم کنیم که سلامت حداکثری همکاران خودمان و شهروندانی که خرید می‌کنند، فراهم شود. بنابراین نحوه توزیع و نوع بسته بندی متفاوت و بهتر از گذشته خواهد بود.

در ادامه ایوب فصاحت - مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نیز ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: تعامل خوب و همدلی که برای استفاده از ظرفیت‌های مشترک شهرداری تهران انجام شد ارزشمند است.

 وی با اشاره به اینکه این کار در راستای سیاست عرضه مستقیم محصولات و کالاهای اساسی در تهران‌ انجام می‌شود، افزود: ایستگاه‌های مترو از نظر من یکی از مکان‌های  بسیار خوب برای عرضه این محصولات است.

وی تصریح کرد: در فاز اول این تفاهم‌نامه، کالاهای اساسی مانند قند، شکر و روغن در ایستگاه‌های مترو با قیمت مصوب عرضه می‌شوند و در فازهای بعدی اقلام دیگر مانند میوه با شرایط خاص و مناسب ایستگاه‌های مترو عرضه خواهد شد.

بنا براعلام روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران، وی در ادامه از روحیه خوب مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو و همکارانی که در این راه همکاری کردند تشکر کرد و گفت: این تازه شروع کار است و به منظور رعایت حال مردم و مسافران در ماه‌های پایانی سال و  ایام ماه مبارک رمضان کالاهای اساسی را با کمترین قیمت و بدون واسطه‌گری عرضه می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه