English

۵ ایستگاه دیگر در خط ۷ مترو تهران به بهره برداری می رسد

مجری خط 7 مترو تهران گفت:با تکمیل و افتتاح 5 ایستگاه دیگر در خط 7 مترو تهران، این خط به طور کامل مورد بهره‌برداری عموم شهروندان پایتخت قرار خواهد گرفت.

۵ ایستگاه دیگر در خط ۷ مترو تهران به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج، محمود یوسفی مجری خط 7 مترو تهران اظهارداشت: با افتتاح ایستگاه تقاطعی توحید در خط 7 که ماه جاری محقق شد، در حال حاضر 17 ایستگاه از این خط به بهره‌برداری رسیده است و به این ترتیب فقط عملیات اجرایی 5 ایستگاه دیگر باقی‌مانده تا بتوان از تکمیل کل ایستگاه‌های خط 7 سخن گفت.

یوسفی در ادامه به روند پیشرفت ایستگاه‌های در‌‌دست احداث اشاره کرد و افزود: در تلاش هستیم ایستگاه‌های بوستان گفتگو و خیابان شهدای هفدهم شهریور را تا قبل از پایان سال جاری تکمیل و به مرحله بهره‌برداری برسانیم. سال آینده نیز ایستگاه‌های شهید دادمان و میدان کتاب افتتاح خواهند شد و در نهایت ایستگاه ورزشگاه تختی به عنوان آخرین ایستگاه خط 7 در سال 1402 به بهره‌برداری می‌رسد. مجری خط 7 مترو، دلیل زمانبر شدن روند تکمیل ایستگاه ورزشگاه تختی را برخی مسائل معارضاتی و تملک اراضی مورد نیاز برشمرد که البته در حال پیگیری است.

گفتنی است، میانگین پیشرفت عملیات ساختمانی چهار ایستگاه بوستان گفتگو، خیابان شهدای هفدهم شهریور، شهید دادمان و میدان کتاب در حال حاضر بالای 70 درصد است اما به لحاظ تجهیزاتی نواقص متعددی وجود دارد که با تامین منابع مالی مورد نیاز قابل رفع خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه