English

استاندار تهران خبر داد؛

افزایش سرعت واکسیناسیون در کشور

استاندار تهران گفت: سرعت واکسیناسیون بیشتر شده است اما هنوز در این زمینه عقب هستیم.

افزایش سرعت واکسیناسیون در کشور

به گزارش خبرگزاری موج، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه آغاز شیفت سوم و فعالیت 24 ساعته مراکز واکسیناسیون سپاه تهران با اشاره به اینکه بحث کرونا مسأله فوری و فوتی کشور ماست، اظهار کرد: آسیب های روانی و اقتصادی از جمله مشکلات مرگ های ناشی از کرونا است.

وی ادامه داد: خدا رو شکر با دیپلماسی فعال و تخصیص ارز و صحبت رییس جمهور با سایر کشورها، واردات واکسن بیشتر شده است اما هنوز در این زمینه عقب هستیم؛ البته ظرفیت ارزشمند سپاه و بسیج در مقاطع حساس به کمک ما آمده است.

استاندار تهران تصریح کرد: هرچه بتوانیم سرعت واکسیناسیون را بیشتر کنیم، تعداد مرگ و میر کاهش می یابد. برای حفظ سلامت انسان ها، گردش اقتصاد کشور و برای پیشگیری از اختلالات روحی و روانی جامعه باید واکسیناسیون را با سرعت بیشتری دنبال کنیم. در تهران از ۱۲ میلیون نفر فقط ۲ میلیون نفر واکسن دریافت کرده اند.

وی گفت: بیش از ۳۵ میلیون دوز واکسن در کشور تزریق شده است که این عدد در تهران بیش از ۶ میلیون دوز است یعنی ۴۲ درصد استان تهران واکسن دریافت کرده اند و از میانیگن کشور عقب نیستیم، اما ۵۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در کشور واکسن دریافت کرده اند که این عدد برای تهران ۵۶ درصد است.

استاندار تهران در پایان تاکید کرد: باید در ظرف یک ماه ،۹۰ درصد جامعه هدف استان تهران واکسن دریافت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه