English

استاندار تهران:

روند مرگ و میر تا چند روز آینده به قوت خود باقی است

انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران گفت: باوجود روند نزولی و کاهش مراجعات سرپایی و بستری‌های ویژه، روند مرگ و میر تا چند روز آینده به قوت خود باقی خواهد بود.

روند مرگ و میر تا چند روز آینده به قوت خود باقی است

به گزارش خبرگزاری موج، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در جلسه ستاد کنترل کرونا گفت:طبق گزارش های ارائه شده متوجه شدیم که هوشیاری، مراقبت‌ها و دقتمان باید با قوت  ادامه پیدا کند تا شاهد سیر نزولی روند بیماری باشیم.

استاندار تهران افزود: شاید ما در مراجعان بیماران سرپایی و بستری ویژه سیر نزولی داشته باشیم، اما روند مرگ و میر حداقل تا هفت، هشت روز به همین شیوه باقی می‌ماند.

محسنی بند پی در ادامه گفت:ما چند پیشنهاد به ستاد کرونا ارائه دادیم که فاصله سنی و رده‌های سنی مبتلایان را در اختیار استان قرار دهند و پیشنهاد بعدی این است که پروتکل نویسی حتما در دانشگاه ها اجرایی شود. مثلا در وسایل نقلیه که روزانه جمعیت زیادی را حمل و نقل می کنند باید به طور دیگری کنترل شوند مثلا افراد با داشتن کارت واکسن بتوانند از وسایل نقلیه استفاده کنند.

وی افزود:خواهش ما از آقای زالی این است که متخصصین با توجه به سرعت همه گیری کرونا از نوع لامبدا جلسه‌ای بگذارند و برنامه‌ای داشته باشیم که چه اقدامات پیشگیرانه‌ای داشته باشیم که این بیماری با سرعت وارد کشور نشود و شاهد ورود سویه جدید بیماری نباشیم.

وی در پایان تصریح کرد: باید اقدامات علمی و تخصصی را در دستورکار خود داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه