English

پیش‌بینی آسمان صاف برای بیشتر مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا (۶ و ۷ شهریورماه) در غالب مناطق کشور آسمان صاف است.

پیش‌بینی آسمان صاف برای بیشتر مناطق کشور

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا (۶ و ۷ شهریورماه) در غالب مناطق کشور آسمان صاف است و فقط ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات مازندران و گلستان افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می دهد.

صادق ضیاییان افزود: امروز و فردا (۶ و ۷ شهریورماه) وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور ادامه دارد که بعضی ساعات در جنوب سیستان و بلوچستان وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: دوشنبه و سه شنبه (۸ و ۹ شهریورماه) جوی آرام و پایدار در کل کشور حاکم خواهد بود. چهارشنبه (۱۰ شهریورماه) در ارتفاعات استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی و پنجشنبه (۱۱ شهریورماه) علاوه براین مناطق در ارتفاعات شرق تهران، سمنان و شمال خراسان رضوی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر گاهی وقوع رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۷ شهریورماه) صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۴ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پس فردا (۸ شهریورماه) صاف گاهی همراه با وزش باد و در بعد از ظهر نیمه ابری خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین زمان به ۳۵ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

ضیاییان در پایان گفت: امروز و فردا (۵ و ۶ شهریورماه) اهواز با حداکثر دمای ۴۸ و ۴۶ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با بیشینه دمای ۲۹ و ۳۰ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌ کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه