English

واکنش رئیس شورای شهر تهران به تعطیلات کرونایی

رییس شورای شهر تهران گفت: اگر در تعطیلی‌ها رعایت شیوه نامه‌ها انجام شود خوب است اما دفعه قبل که تعطیلی‌ها اعلام شد، همه روانه شمال کشور شدند که نتیجه خوبی نگرفتیم.

واکنش رئیس شورای شهر تهران به تعطیلات کرونایی

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی چمران در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون منطقه ۱۶ شهرداری تهران گفت: ضرورت دارد که در این زمان همه مردم واکسینه شوند تا قدرت مقابله با ویروس کرونا بیشتر شود و این موج پایان یابد.

وی افزود: یکی از مراکزی که با مردم ارتباط دارد شهرداری است و براساس اولویت بندی که صورت گرفته و با همکاری شرکت شهر سالم  افراد به مرکز واکسیناسیون منطقه ۱۶ خواهند آمد و تزریق واکسن انجام خواهد شد تا بتوانیم تعداد مرگ و میر را به طور کلی کاهش دهیم.

وی ادامه داد: در این شرایط لازم است که همه پای کار بیایند و این آمادگی را داریم که تمام سوله‌ها برای واکسیناسیون در اختیار قرار گیرد، واکسن خریداری شده و اگر مراکز کم باشد حتی می‌توانیم از مدارس هم استفاده کنیم و بسیج و دانشگاه‌ها هم اعلام آمادگی کرده اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ١٦ تهران، چمران درباره تعطیلات اعلام شده نیز گفت: این تصمیم ستاد کرونا است؛ اگر در تعطیلی‌ها رعایت شیوه نامه‌ها انجام شود خوب است اما  دفعه قبل که تعطیلی‌ها اعلام شد و همه روانه شمال کشور شدند که نتیجه خوبی نگرفتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه