English

استقرار نرم افزار جامع منابع انسانی و مالی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

یکی از مجموعه‌ های دانش بنیان کشور در عرصه تولید نرم افزار به نام گروه مهندسی آی کن توانسته است با موفقیت نرم‌افزار جامع منابع انسانی و مالی را در چندین سازمان بزرگ کشور و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیاده‌سازی نماید.

استقرار نرم افزار جامع منابع انسانی و مالی در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

به گزارش خبرگزاری موج، یکی از مجموعه‌ های دانش بنیان کشور در عرصه تولید نرم افزار به نام گروه مهندسی آی کن توانسته است با موفقیت نرم‌افزار جامع منابع انسانی و مالی را در چندین سازمان بزرگ کشور و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پیاده‌سازی نماید. قابل توجه تمامی فعالان و علاقه‌مندان به حوزه نرم‌افزار به ویژه نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی، گروه مهندسی آی کن متشکل از 9 دفتر و 17 نمایندگی در سراسر کشور یک گروه دانش بنیان و توسعه دهنده راهکارهای سازمانی مبتنی بر دانش بومی است که در طی 22 سال از فعالیت خود هم اکنون به بیش از 3000 سازمان و شرکت متوسط و بزرگ دولتی و خصوصی خدمات نرم‌افزاری ارائه می‌دهد. پروژه‌های یکپارچه‌سازی در سازمان‌هایی همچون وزارت‌خانه‌ها پیچیدگی‌های ویژه‌را شامل می‌شود که نیازمند تجربه بالایی در عرصه استقرار سیستم‌های نرم‌افزاری دارد. آغاز این پروژه بزرگ در وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سال 1399 بوده است که هم اکنون به بهره‌برداری کامل رسیده و تمامی نرم‌افزارها به صورت یکپارچه و ارتباطات لازم در حال استفاده کاربران می‌باشند.

لازم به ذکر است از آنجایی که گروه مهندسی آی کن فعالیت نرم‌افزاری خود را با تولید سیستم‌های مبتنی بر فرآیندهای سازمانی توسعه داده است، با بهره‌گیری از ICAN BPMS توانایی تولید زیرسیستم‌های مورد نیاز در سازمان‌های بزرگ را دارا بوده و این قابلیت موجب انعطاف مجموعه در هنگام استقرار و نصب دقیق نیازمندی‌های سازمان‌های مشتری شده است. در حال حاضر با توجه به تمامی احکام وارد شده در نرم‌افزار جامع منابع انسانی، تمامی حقوق پرداختی به کارکنان محاسبه و در زمان دقیق خود پرداخت می‌گردند. این موفقیت با در نظر گرفتن یکپارچگی نرم‌افزارهای قید شده ضریب اطمینانی در امر پشتیبانی را برای سازمان به همراه خواهد آورد.

در مصاحبه ای که با آقای مهندس محسن جمالی مدیر عامل مجموعه صورت گرفت ایشان بر این موضوع تاکید فراوان داشتند که امروز سازمان‌ها باید در موضوع چابک‌سازی جدیت بیشتری داشته باشند. یکی از مباحث مهم مدیریتی بهبود فرآیندهای سازمانی است که در سایه توسعه سیستم‌های مبتنی بر BPMS و با تکیه بر تجربه و دانش کافی به دست می‌آید. هم اکنون مجموعه گروه مهندسی آی کن این آمادگی را دارد تا تجربه خود در سازمان‌های بزرگ دولتی و خصوصی را در اختیار سازمان‌های مشتری قرار دهد. رسالت ما توسعه علم بر اساس آموزش و به کارگیری نیروی متخصص داخلی است. توسعه نرم‌افزارهای بومی موفق موجب ایجاد اشتغال پایدار جوانان علاقه‌مند به حوزه فناوری اطلاعات می‌شود و گروه مهندسی آی کن در این راستا تمامی تلاش خود را خواهد کرد تا گروه‌های نوپا با تکیه بر زیرساخت‌ها قابل اطمینان توسعه داده شده در این مجموعه بتوانند پروژه‌های موفقی را در رزومه کاری خود درج نمایند. به نظر بنده صنعت نرم‌افزار می‌تواند موجب پویایی و تحول در تمامی صنایع کشور گردد.

آقای جمالی شما چه آینده‌ای را برای این صنعت تصور می‌کنید؟

صنعت نرم‌افزار طی دو دهه گذشته یک حرکت رو به جلو و البته دارای فراز و نشیب‌هایی در برخی از مقاطع داشته است. با نگاهی به مجموعه‌های موفق در این حوزه این موضوع کاملا روشن است که برای انجام پروژه‌های بزرگ نیازمند تیم‌های متخصص هستیم که در این رابطه باید آموزش و توسعه را در کنار هم ببینیم. دارایی اصلی ما امروز نیروی انسانی متخصصی است که برای آن ساعت‌ها آموزش هزینه شده و این واقعیت صنعت نرم افزار برای جذب رضایت حداکثری مشتریان است.

تمامی علاقه مندان به آشنایی بیشتر با گروه مهندسی آی کن می توانند به سایت شرکت مراجعه کرده و مطالب بیشتر را در حوزه راهکارها و نرم افزارهای ارائه شده در آنجا مطالعه نمایند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه