English

سند تایید صلاحیتم را در فضای مجازی منتشر کردم

دبیر کل جبهه همنا گفت: به رغم آنکه موجی در فضای مجازی راه انداختند که بنده رد صلاحیت شده ام، اما سند تایید صلاحیت خود را در رسانه ها منتشر کردم.

سند تایید صلاحیتم را در فضای مجازی منتشر کردم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار مرتضی طلایی در همایش بزرگ اعضای جبهه همنا درستاد انتخابات مردمی رئیسی که با حضور سردار صفر علی براتلو رئیس ستاد انتخاباتی استان تهران رئیسی و حجت الاسلام رسایی برگذار شد، با بیان این مطلب افزود: تفکر دوران سازندگی این بود که بچه‌های جنگ برای زمان جنگ بودند و امروز باید تکنوکرات‌ها روی کار باشند.

وی ادامه داد: نتیجه آن بود که نسبت جمعیت 70 به 30 روستاییان به شهرنشین‌ها جابه‌جا شده و به 30 به 70 تغییر کرده است.

دبیر کل جبهه همنا با بیان اینکه شاخه سیاسی جریان نفاق بعد از حذف شاخه نظانی آن، به زیر زمین رفت و بر بستر نارضایتی‌های ناشی از سوءمدیریت‌های مدیران سوار شدند، یادآور شد: وسعت اسلام و تشیع به اندازه کشورهای مسلمان است. افق دید خود را بلندتر کنیم.

وی بیان کرد:: در آستانه تشکیل دولت اسلامی قرار داریم. در این انتخابات سرنوشت اسلام و انقلاب و کشور با هم مشخص می‌شود.

مرتضی طلایی تاکید کرد: نباید اجازه بدهیم که از دشمن فریب بخوریم. این حضور و جلسات و ... یک جهاد سیاسی است و ما به عنوان سربازان و گردان ها و دسته‌های سپاه حزب االله هستیم.

وی با بیان اینکه امروز در آماده باش 100 درصد هستیم، گفت: اگر می‌خواهیم در جمع رزمندگان مدافع حرم باشیم، باید مدافعان مکتب ولایت و انقلاب باشیم.

دبیر کل جبهه همبستگی ملی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: موجی در فضای جاری راه انداختند که طلایی ردصلاحیت شده است. درحالی که امروز سند تاییدصلاحیت خود را در فضا مجازی منتشر کردیم. هر کسی هر چیزی از بنده دارد، بنده آماده هستم به آنها مناظره کنم.

وی ادامه داد: هیات مرکزی نظارت تنها وظیفه دارد به شکایت کسانی که در استان ردصلاحیت شده‌اند، رسیدگی کند. در این وقایع بیشتر احساس می کنم که دارد یک جنگ عملیاتی انجام می‌گیرد.

یه اعتقاد طلایی؛ باید محکمتر باید پای انقلاب و باشیم. باید تلاش کنیم مشارکت را بالا ببریم.

انتقام از دولت فعلی رانبایداز دولت آینده بگیریم

در بخش دیگری از این همایش رئیس ستاد استان تهران حجت الاسلام رئیسی گفت: انتقام دولت فعلی را نباید از دولت آینده بگیریم. بلکه باید با تلاش فضای شهر را تغییر داده و مردم را به حضور در انتخابات ترغیب و تشویق کنیم.

سردار صفر علی براتلو با بیان این مطلب افزود: امروز کشور در شرایط خاصی قرار گرفته است . دشمنان در مقابل کشور و ملت ایران صف آرایی کرده اند.

وی ادامه داد: باید به این مساله توجه کنیم که به دلیل اینکه کلان‌شهر تهران شرایط خاصی دارد و عملکرد پایتخت در زمینه انتخابات بر کل کشور تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس ستاد استان تهران رئیسی با بیان اینکه ملت ایران به نظام و انقلاب علاقه‌مند‌ هستند، یادآور شد: این در حالی است که دشمنان نمی‌خواهند افراد معتقد به انقلاب و ولایت در رأس کار باشند.

وی بیان کرد: اگر میزان مشارکت مردم در انتخابات پیش رو پایین باشد، دشمنان امیدوارانه به کشور فشار وارد می کنند و مسیر خود را در این زمینه ادامه می دهند. باید ترفند و نقشه آنها را با مشارکت بالای مردمی تغییر داد و در این رابطه نیاز است تا با مردم گفت و گو کنیم.

وی تاکید کرد: نباید انتقام دولت فعلی را از دولت آینده گرفت بلکه باید با هم اندیشی و اتحاد فضای شهر را برای مشارکت در انتخابات تغییر داد.

برجام به لکه ننگ تبدیل شده است!

در ادامه این همایش نماینده سابق مردم تهران در مجلس نیز گفت: چهار انتخابات در پیش‌روی خود داریم که هر کدام در جای خود مهم هستند. مجلس متفاوت از دولت و قوه قصاییه است. ساختار قدرت در مجلس هرمی نیست. هر نماینده می‌تواند تاثیرگذار باشد و فضا را عوض کند.

حجت الاسلام حمید رسایی با بیان این مطلب افزود: نماینده مجلس باید شجاعت، صراحت و زبان داشته باشد. چند نماینده در مجلس حضور دارند که بود و نبودشان فرقی به حال مجلس کند؟ همیشه مجلس در اختیار 20 الی 30 نماینده است. زیرا این افراد تاثیرگذار هستند.

وی ادامه داد: امروز برجام به یک لگه ننگ تبدیل شده  است.اما یک روز در این کشور علیه برجام صحبت کردن به مانند سخن‌ گفتن علیه گوساله سامری بود. آن روزها علیه برجام موضع گرفتیم و خیلی ها نیز علیه ما موضع گرفتند.

به گفته وی؛ نماینده مجلس اگر نماینده‌ای باشد که وابستگی نداشته باشد، دستش باز خواهد بود. چرا برای پشت میز رفتنوحدت میکنیم ولی برای روی مین رفتن وحدت نمی‌کنیم!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه