English

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:

با افزایش خدمات به ۴٠ مورد، عملا ۸۰ درصد مراجعات کم شده است

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اجرای طرح مدیران آینده گفت: با تدابیر اندیشیده شده، خدمات ما در مجموع به ۴۰ خدمت غیرحضوری افزایش یافته است، درحقیقت می توان گفت طرح ۴۰۸۰ است که ۴۰ خدمت، ۸۰ درصد مراجعات را منتفی می کند که یک تحول دیجیتال است.

با افزایش خدمات به ۴٠ مورد، عملا ۸۰ درصد مراجعات کم شده است

به گزارش موج، مصطفی سالاری در سلسله نشست های رویای تامین اجتماعی فراگیر که ظهر امروز برگزار شد با ذکر اینکه در هر سازمانی شایسته سالاری برای تصدی مسئولیت ها بسیار حائز اهمیت است گفت: سازمان تامین اجتماعی در راستای تامین نیرو، دو شیوه جذب را در دستورکار داشت که نخست جذب نیروهای پیمانی که بعدا رسمی می‌شوند و دوم نیروهای قراردادی که در بخش های اداری و پشتیبانی مشغول به کار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا از ۱.۵ سال قبل مقدمات برگزاری دو آزمون استخدامی فراهم شد گفت: در آن زمان رویکرد این بود که نیاز فوری که به علت بازنشستگی و خروج نیروها ایجاد شده بود برطرف شود و در آینده هم اگر کمبودی ایجاد شد بتوانیم کمبودها را از همین مسیر برطرف کنیم. رقابتی و عادلانه بودن جذب نیز مدنظر بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در بخش ارتقاء و انتخاب مدیران کار سخت تر بود گفت: برای اجرای طرح مدیران آینده در مرداد ۹۸ فراخوانی منتشر و اعلام کردیم از این پس همکاران در فرایندی انتخاب خواهند شد که مرحله اول آن شرکت در آزمونی است که سازمان سنجش برگزار می کند. شهریور سال ۹۸ این آزمون برگزار شد و همکاران استقبال کردند.

وی با ذکر اینکه براساس رویه تعریف شه، کسی که در آزمون شرکت نکرده بود فضای برای ورود به سطوح مدیریتی نداشت گفت: به همین علت تقاضایی برای آزمون‌ مجدد مطرح شد و یک سال بعد مجدد آزمونی برگزار کردیم و زمینه انتخاب مدیران به صورت فرایندی فراهم شد.

سالاری با بیان اینکه همکارانی که متوسل به عوامل برون سازمانی نمی شدند خیلی خوب با این فرایند همراه شدند گفت: امروز انتصاب مدیران بر مبنای شایستگی بدون تبعیض و توصیه صورت می‌گیرد و اگر این طرح به صورت بلندمدت استمرار یابد اثر خوبی برای سازمان دارد، این مسیر را تا امروز طی کرده ایم و ادامه خواهیم داد. ‌

وی تصریح کرد: چهار مرحله از پنج مرحله استقرار نظام الکترونیک را طی کردیم و از اسفندماه دیگر دفترچه چاپ نمی کنیم. پیشرفت کار خوب بوده است و یک گام باقی مانده تا اعلام کنیم دیگر کاغذ نمی پذیریم که به زودی و احتمالا ظرف یک ماه آینده بتوانیم اعلام کنیم.

وی با ذکر اینکه همکاری بخش خصوصی با تامین اجتماعی خوب بوده است گفت: مطب ها و داروخانه به سامانه متصل اند و اگر برخی بیمارستان های دولتی هم کار را تکمیل کنند ما اعلام می کنیم دیگر کاغذ نمی پذیریم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ۳۰ خدمت را در قالب طرح ۳۰۷۰ غیرحضوری کردیم گفت: البته تعداد دیگری از خدمات نیز بعدها افزوده شد و در مجموع به ۴۰ خدمت غیرحضوری افزایش یافت، درحقیقت می توان گفت طرح ۴۰۸۰ است که ۴۰ خدمت، ۸۰ درصد مراجعات را منتفی می کند که یک تحول دیجیتال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه