English

آخرین وضعیت رد صلاحیت شدگان شوراها:

۵ نفر از رد صلاحیت‌شدگان شورا تایید شدند

با اعتراض اعضای رد صلاحیت شده شورای پنجم ۵ نفر از آنها با تایید صلاحیت برای کاندیداتوری ششمین دوره انتخابات شورای شهر پذیرفته شد.

۵ نفر از رد صلاحیت‌شدگان شورا تایید شدند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، 5 نفر از اعضای رد صلاحیت شده شورای پنجم پس از پایان یافتن مهلت بررسی اعتراض نامزدهای انتخابات  ششمین دوره شوراهای شهر تهران، با دریافت پیامکی از تایید صلاحیت شدن خود، مطلع شدند. 

محمد سالاری، سید آرش حسینی میلانی، علی اعطا، الهام فخاری و افشین حبیب زاده 5 عضوی هستند که صلاحیت اشان در دوره اعتراض قانونی تایید شده است . بدین ترتیب  زهرا نژاد بهرام، محمد جواد حق‌شناس، حجت نظری، زهرا صدراعظم نوری و سید محمود میرلوحی نیز 5 عضوی هستند که در این مرحله نیز صلاحیت اشان تایید نشده است! زهرا نژاد بهرام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری موج ضمن تایید این مطلب رسما اعلام کرد که دیگر قصدی برای اعتراض مجدد ندارد. درعوض محمد جواد حق شناس اعلام کرده که مجددا برای بررسی صلاحیت خود اعتراض خواهد کرد.

در نهایت تاکنون با احتساب دو عضو تایید شده اولیه ( یعنی علیخانی و فراهانی)؛  7 عضو داوطلب کاندیداتوری شورای ششم  تایید صلاحیت شده و مجوز حضور در انتخابات یاد شده را گرفته اند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه