English

توزیع بسته‌های معیشتی و افطاری در «ماه مبارک رمضان»

بر اساس اعلام کمیته امداد امام خمینی (ره) از پنجم تا دوازدهم ماه مبارک رمضان در طرح اطعام مهدوی بیش از ۱۱ میلیون غذا و ۲ میلیون بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است.

توزیع بسته‌های معیشتی و افطاری در «ماه مبارک رمضان»

به گزارش خبرگزاری موج، سومین مرحله از پویش ایران همدل با عنوان اطعام مهدوی و افطاری ساده از روز اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

براساس گزارشات موجود، در روز پنجم ماه مبارک رمضان (۲۹ فروردین) ۶۵۹ هزار و ۵۰۶ غذا، ۱۵۰ هزار و ۵۰۲ افطاری ساده و ۱۶۶ هزار و ۶۹۸ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است.

در روز ششم ماه رمضان (۳۰ فروردین) ۹۸۵ هزار و ۶۸۵ غذا، ۱۷۵ هزار و ۴۲۳ افطاری و ۲۳ هزار و ۱۳۴ بسته معیشتی، در روز هفتم ماه رمضان (۳۱ فروردین) یک میلیون و ۲۶۴ هزار و ۵۸۵ غذا، ۲۳۲ هزار و ۴۱ افطاری و ۳۵۷ هزار و ۸۱۴ بسته معیشتی، در روز هشتم ماه رمضان (۱ اردیبهشت) یک میلیون و ۵۴۱ هزار و ۹۸۱ غذا، ۳۰۹ هزار و ۹۰۸ افطاری ساده و ۴۱۲ هزار و ۸۱ بسته معیشتی میان نیازمندان پخش شد.

طی روز نهم ماه رمضان (۲ اردیبهشت) یک میلیون و ۷۸۴ هزار و ۲۱۲ غذا، ۳۳۵ هزار و ۵۷۱ افطاری و ۴۵۴ هزار و ۱۱۳ بسته معیشتی، در روز یازدهم ماه رمضان (۴ اردیبهشت) ۲ میلیون و ۲۴۶ هزار و ۳۴۷ غذا، ۴۰۳ هزار و ۷۵۷ افطاری و ۵۱۰ هزار و ۳۶۵ بسته معیشتی و در روز دوازدهم (۵ اردیبهشت) ۲ میلیون و ۵۴۲ هزار و ۹۹۷ غذا، ۴۵۶ هزار و ۸۹۴ افطاری و ۵۵۹ هزار و ۱۴۰ بسته معیشتی میان نیازمندان پخش شده است.

در مجموع از روز پنجم تا دوازدهم ماه مبارک رمضان ۱۱ میلیون و ۲۵ هزار و ۳۱۳ غذا، ۲ میلیون و ۶۴ هزار و ۹۶ افطاری ساده، ۲ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۳۴۵ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد.

 همچنین خیران می‌توانند برای ارائه کمک‌های خود به اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا از طریق شمارگیری کد دستوری #۱۴* یا شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ اقدام کنند و پایگاه‌ها و مراکز کمیته امداد در سراسر کشور و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی در سومین مرحله پویش ایران همدل هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه