English

رئیس اداره اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران خبر داد:

۳۱۳ آشپزخانه آماده طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان مازندرانی

رئیس اداره اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: تعداد ۳۱۳ آشپزخانه آماده طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان مازندرانی است.

۳۱۳ آشپزخانه آماده طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان مازندرانی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمدتقی جلالی با اشاره به اینکه با کمک خیران و مردم نوعدوست استان اطعام مهدوی در قالب پویش ایران همدل ، در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، اظهار داشت: این کمک ها شامل بسته معیشتی و غذای گرم با عنوان اطعام مهدوی بوده است که بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان کمک از سوی خیرین و نیکو کاران به این نهاد مساعدت شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز اطعام مهدوی و کمک مؤمنانه انجام شد، ادامه داد: ماه مبارک رمضان امسال هم با هماهنگی های بعمل آمده و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، اطعام مهدوی برگزار می شود.

رئیس اداره اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: تعداد ۳۱۳ آشپزخانه در استان برای طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان فعالیت می کنند.

وی بیان داشت: این اقدام با کمک مردم نوعدوست، خیران و مراکز نیکوکاری انجام و برنامه ریزی شده تا۶۰۰ هزار غذای گرم در شب‌های ماه مبارک رمضان بین نیازمندان ، توزیع شود.

جلالی با تقدیر از خیران و مردم نیکوکار گفت: مازندرانی های نوعدوست می توانند از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۰۱۱*۸۸۷۷*و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۴۹۹۰۷ در طرح اطعام مهدوی مشارکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه