English

کیفیت هوای تهران ۲۷ بهمن ۹۹/ شاخص کیفیت هوا به ۷۹ رسید

وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 79 در وضعیت سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران ۲۷ بهمن ۹۹/ شاخص کیفیت هوا به ۷۹ رسید

به گزارش خبرگزاری موج، کیفیت هوای تهران امروز دوشنبه 27 بهمن ۹۹ با شاخص 79 در وضعیت سالم قرار دارد. همچنین وضعیت کیفی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته با شاخص میانگین 90 همچنان در شرایط سالم قرار داشته است.

 پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می‌دهد که در صبحگاه روز دوشنبه (۲۷ بهمن ۹۹) در مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از عدم وزش باد مؤثر و افزایش تردد خودروها است.

در طول روز نیز شرایط نسبتاً ناپایدار بر جو حاکم خواهد بود و وزش باد مؤثر موجب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد. با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت دوشنبه همراه با افزایش تدریجی تندی باد، برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق پایتخت پیش‌بینی می‌شود؛ هرچند با افزایش ترافیک در برخی مناطق پرتردد افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود.

در صبح روز سه‌شنبه (۲۸ بهمن ۹۹) کیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت قابل‌قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از وزش باد مؤثر و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

ناپایداری جوی همراه با وزش باد در بیشتر ساعات بعدازظهر نیز سبب پراکندگی آلاینده‌ها خواهد شد. شایان‌ذکر است تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت سه‌شنبه، کاهش غلظت آلاینده‌ها و برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق را به دنبال خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه