English

کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق با برندهای تقلبی در غرب تهران

سرهنگ نجم الدین رشیدی رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ظهر امروز از کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق با برندهای تقلبی در غرب تهران خبر داد.

کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق با برندهای تقلبی در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ نجم الدین رشیدی اظهارکرد: روز گذشته در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه  مالک یک انبار بزرگ کالا در منطقه یافت آباد تعداد فراوانی کالای قاچاق را داخل انبارش جمع آوری کرده است و آن‌ها را با برندهای تقلبی در بازار مصرف توزیع می‌دکند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود، مالک انبار کالا تعدادی یخچال به صورت قاچاق از مرزهای غربی کشور تهیه کرده و پس از انتقال به شهر تهران و دپو کردن آن، مشخصات کالا را تغییر داده است و با عنوان برندهای خارجی معتبر با قیمت های گزاف به مشتریانش می فروشد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: تیمی از ماموران پایگاه پنجم پلیس آگاهی با هماهنگی های قضائی به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند، ۲۸ دستگاه یخچال خارجی قاچاق با برندهای تقلبی کشف کنند.

وی با بیان اینکه انبار کالا با دستور قضائی پلمب شد، اظهارکرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را  ۱۰ میلیارد ریال بر آورد کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رشیدی در پایان خاطر نشان کرد: در این رابطه مالک انبار دستگیر و متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه