English

کشف ۳۰ میلیاردی کالای قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ظهر امروز از کشف۳۰ میلیاردی کالای قاچاق در جنوب این شهر خبر داد.

کشف ۳۰ میلیاردی کالای قاچاق در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ علی ولی پور گودرزی افزود: روز گذشته کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی تهران از تخلیه مقدار فراوانی کالای قاچاق شامل ظروف آشپزخانه توسط تعدادی خودروهای شوتی  در بنگاهی در محدوده خیابان شهید رجایی مطلع و برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در محل حاضر و مشاهده کردند که رانندگان یک دستگاه خودروی وانت نیسان و یک دستگاه تریلر در حال تخلیه کالا به داخل انبار بنگاه هستند، اظهارکرد: هویت مالک کالا که در داخل انبار حضور داشت و کالای قاچاق را تحویل می گرفت، شناسایی شد و در تحقیقات پلیسی به قاچاق بودن کالاها اعتراف کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی افزود: در بازرسی از این مکان  ۴۱ هزار و ۷۵۵ عدد ظروف آرکوپال قاچاق فاقد بارنامه و مجوز های قانونی کشف شد و مالک کالاها و هر دو راننده  با دستور قضایی بازداشت شدند.

ولی پور گودرزی با بیان اینکه کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد، اظهارکرد: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۳۰  میلیارد ریال برآورد کرده ­اند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی در پایان خاطر نشان کرد: هر سه متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه