English

محسن هاشمی:

پرستاران کشور آرامش و آسایش خود را پای سلامت جامعه قربانی کردند

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با تبریک روز پرستار گفت: پرستاران کشور آرامش و آسایش خود را پای سلامت جامعه قربانی کردند.

پرستاران کشور آرامش و آسایش خود را پای سلامت جامعه قربانی کردند

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: شجاعت، بلاغت و درایت حضرت زینب در رهبری مبارزه سیاسی و روشنگری علیه استبداد اموی، نمونه ای تکرار نشدنی از نقش زن در جامعه است که می تواند الگوی زنان آزاده جهان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امسال روز پرستار نیز در یکسالگی ورود بیماری کرونا به کشور شرایطی خاص دارد، افزود: پرستاران خط مقدم و زحمتکش ترین قشر جامعه در مبارزه با کرونا و رسیدگی به بیماران قرار داشتند و تعداد فراوانی از زنان و مردان پرستار به کرونا مبتلا شدند و بخشی از آنها به شهادت خدمت رسیده و همه این قشر، آرامش و آسایش خود را در پای سلامت جامعه قربانی کردند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به مراسم شب یلدا گفت: شب یلدا، نقطه طلوع امید است، شبی است که در تاریکی، امید به روشنی موجب دلگرمی و همدلی می شود و ایرانیان بلندترین شب سال را سپری می کنند تا قدم به قدم به روشنایی نزدیک شوند. هرچند امسال اگرچه بدلیل پاندمی کرونا، ناگزیر هستیم که یلدا را دور از دوستان و خانواده جشن بگیریم، اما امید به پایان کرونا به امیدهایمان افزوده شده است و امیدواریم یلدای امسال نقطه عطف وحرکتی به سوی پایان این سالهای سخت برای جامعه ایران باشد و زمستان تحریم وخودتحریمی و ناکارآمدی، جای خود را به بهار رونق و رفاه برای مردم ایران بدهد.

هاشمی افزود: تنها مسیر عبور از این شرایط سخت، همدلی و وحدت مردم و تمرکز مسئولان برحل مشکلات، به جای اختلاف سلیقه و کشمکش های سیاسی است که می تواند رمز عبور از تاریکی به سوی روشنایی و از یلدا به نوروز باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه