English

مهراله رخشانی مهر:

مشکلات نوسازی مدارس در پی افزایش قیمت ها/ بودجه ها ارزش قبل را ندارد

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اعلام کرد: به دلیل افزایش قابل‌توجه قیمت‌های ساخت‌وساز، بودجه‌های در نظر گرفته‌شده برای نوسازی و تجهیز مدارس، ارزش قبل را ندارد.

مشکلات نوسازی مدارس در پی افزایش قیمت ها/ بودجه ها ارزش قبل را ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، در دوازدهمین نشست از سلسله نشست‌های گفتگوی هفته باهدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های دولتی که با محوریت موضوع گفتگو بر محور تحول و با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن درویشیان، رئیس سازمان بازرسی کشور و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها و روسای ۷۶۰ منطقه آموزش‌وپرورش کشور و به‌صورت دورسخنی و از طریق شبکه شاد در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اعضای شورای معاونان به تشریح و تبیین برنامه‌های آموزش‌وپرورش پرداختند.

به حمایت سازمان بازرسی کل کشور در ساخت پروژه‌های آموزشی نیازمندیم

مهراله رخشانی مهر ، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اظهار کرد: به دلیل افزایش قابل‌توجه قیمت‌های ساخت‌وساز، بودجه‌های در نظر گرفته‌شده برای نوسازی و تجهیز مدارس، ارزش قبل را ندارد از طرفی سازمان نوسازی ناچار به تحویل پروژه‌های ساخت در شروع مهرماه یا دهه فجر است چون در غیر این صورت در باقی زمان‌ها دانش آموزان در مدارس دیگر جایگزین شده‌اند و عملاً تحویل پروژه برای استفاده دانش آموزان مناسب نیست.

رخشانی‌مهر افزود: امیدوارم برگزاری این جلسه باعث حمایت بیشتر سازمان بازرسی کشور از پروژه‌های ساخت‌وساز فضاهای آموزشی شود تا بتوانیم ضمن توجه به‌سلامت کار در جهت پیشبرد پروژه‌ها موفق‌تر از قبل باشیم.

قاسم احمدی لاشکی ، معاون حقوقی و امور مجلس در این نشست اظهار کرد: دو دیدگاه در مورد بازرسی وجود دارد عده‌ای معتقدند واحد بازرسی و نظارت تنها باید پس از انجام یک تخلف به قضایا ورود کند و برخی اعتقاددارند بازرسان باید قبل از اقدام، حین اقدام و پس از اقدام همراه مسئله باشند و من معتقد به دیدگاه دوم هستم.

احمدی لاشکی افزود: بهترین مشاوران یک دستگاه در ارتقاء سطح بهره‌وری و عملکرد می‌توانند بازرسان باشند. پیشنهاد بازرسان در هر بازدید از دستگاه وزارت آموزش‌وپرورش و گزارش‌های آن‌ها برای ما بسیار ارزشمند بوده است.

در جهت ارتقای سلامت اداری پیش می‌رویم

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، محمدحسین کفراشی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اظهار کرد: نام بازرسی به تنهایی باعث ایجاد نگرانی و وحشت برای دستگاه و کارمندان آن می‌شود. در سازمان، بازرسان نقش بسیار حساسی را ایفا می‌کنند و باید در این نقش به‌عنوان حامی و هادی افراد ظاهر شوند تا با کمک و نظارت آن‌ها دستگاه در روند کاری خود موفق‌تر از قبل عمل کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه