English

رییس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران خبر داد:

۱۰۰هزار بیمار کلیوی خدمات مشاوره حقوقی رایگان می‌گیرند

با امضای تفاهم نامه بین بین انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران و سامانه یکپارچه داوری و وکالت از این پس همه اعضای انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران از خدمات ویژه مشاوره حقوقی بهره‌مند شدند.

100هزار بیمار کلیوی خدمات مشاوره حقوقی رایگان می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری موج، مطابق تفاهم‌نامه‌ای که بین انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران و سامانه یکپارچه داوری، وکالت و کارشناسی منعقد شده است، تمامی اعضای انجمن از جمله بیماران، پرستاران و پرسنل بخش‌های دیالیز، پزشکان همکار و مدیران و کارکنان انجمن در سراسر کشور می‌توانند از خدمات مشاوره حقوقی رایگان استفاده کنند.

علیرضا خباززاده رئیس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران در آیین امضای این تفاهم‌نامه گفت: این انجمن با حدود 100هزار عضو، بیش از 40سال قدمت و سابقه فعالیت دارد و در همه این سال‌ها جای خالی خدمات مشاوره حقوقی که توسط یک مجموعه مورد اعتماد ارائه شود، احساس می‌شد.

وی افزود: بیماران کلیوی در کنار وابستگی و نیاز به خدمات پزشکی و درمانی، باید دسترسی آسان و رایگان به خدمات مشاوره حقوقی داشته باشند تا دغدغه‌های فکری آنها رفع شود و با خیال آسوده به دنبال موضوعات درمانی خود باشند.

خباززاده تصریح کرد: امروز خرسندیم که با امضای این تفاهم‌نامه، گام مهمی در راستای آرامش روحی و فکری بیماران و خانواده‌‌های آنها برداشته شده است. این موضوع به اندازه ساخت درمانگاه و تخصیص تجهیزات درمانی و پزشکی، برای انجمن اهمیت دارد چراکه اگر بیماران و خانواده‌هایشان علاوه بر رنج بیماری، درگیر مشکلات حقوقی پیچیده شوند، شرایط سختی را پیش روی خود خواهند دید.

رییس هیات مدیره انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران اظهار داشت: انجمن وظیفه خود می‌داند که سازوکارهایی را برای بیماران، مدیران، کارکنان و همکاران بخش‌های دیالیز در سراسر کشور فراهم نماید که بتوانند از مشورت حقوقی رایگان بهره‌مند شوند و خدای‌ناکرده به خاطر یک اقدام یا امضای بدون مشورت، درگیر مشکلات حقوقی و قضایی نشوند.

فردین آقایی مدیرعامل سامانه یکپارچه داوری، وکالت و کارشناسی نیز در این آیین گفت: نیمی از موضوعات زندگی افراد جامعه به مسائل بهداشت، درمان، اقتصاد و فرهنگ و... اختصاص دارد و نیم دیگر که بسیار مهم است، مربوط به موضوعات مشاوره حقوقی و وکالت است؛ چراکه اگر به طور مثال یک نفر یک امضای نسنجیده و بدون مشورت در یک معامله یا قرارداد درج کند، شاید زندگی خودش و خانواده‌اش را به نابودی بکشاند و یک عمر درگیر جبران آن خطا باشد.

مدیرعامل سامانه یکپارچه داوری، وکالت و کارشناسی تاکید کرد: سیدوک حامی انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور است و در حد توان و امکاناتش، به همه اعضای انجمن از جمله بیماران، پزشکان، پرستاران، مدیران و پرسنل خدمات مشاوره حقوقی ارائه خواهد داد.

گفتنی است انجمن حمایت از بیماران کلیوی کشور به زودی روش استفاده از این خدمات را به اعضای خود اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه