English

قدیر علی مختاری اعلام کرد:

خدمات رسانی انجمن خیریه بقیت الله الاعظم با ۴۵دستگاه دیالیز به بیماران در خمینی شهر

مدیرعامل انجمن خیریه بقیت الله الاعظم شهرستان خمینی شهر گفت: انجمن خیریه بقیت الله الاعظم با 45 دستگاه دیالیز در حال خدمت رسانی به بیماران کلیوی است.

خدمات رسانی انجمن خیریه بقیت الله الاعظم با 45دستگاه دیالیز به بیماران در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، قدیر علی مختاری اظهار کرد: بخش جدید ساختمان دیالیز آماده خدمت رسانی به بیماران کلیوی است اما با کمبود پرستار مواجهیم.

وی در خصوص بیماران دیالیزی شهرستان اظهار کرد: انجمن خیریه بقیت الله الاعظم خدمات فراوانی به بیماران شهرستان ارائه میدهد که مهم ترین آن دیالیز بیماران کلیوی است که در ساختمان این انجمن انجام می شود.

مدیرعامل خیریه بقیت الله الاعظم شهرستان خمینی شهر از وجود 200 بیمار دیالیزی در شهرستان خبر داد و افزود: 130 نفر از بیماران در بخش دیالیز  بیمارستان ساعی که متعلق به انجمن خیریه است بستری می شوند.

مختاری با بیان این مطلب که طبقه دوم این ساختمان نیز به کمک خیران با مبلغی بالغ بر 2 میلیارد تومان ساخته و آماده شده است، افزود: مشکل اصلی خیریه بقیت الله در حال حاضر کمبود پرستار برای خدمت رسانی به بیماران این بخش است.

وی در این رابطه توضیح داد: سال گذشته با معاونت درمان و پزشکی جلسه ای برگزار شد که در آن مقرر شد هشت نیروی پرستار جهت خدمت به بیماران دیالیزی به این مرکز حضور یابند که متاسفانه این روند به کندی پیش می رود.

مختاری اضافه کرد: این مصوبه مراحل اداری خود را طی نموده و معاونت پشتیبانی علوم پزشکی امضای نهایی را به تاخیر می اندازد و این در حالی است که بخش جدید ساختمان دیالیز خیریه با پانزده دستگاه دیالیز و حتی تولید آب اکسیژن لازم برای بیماران آماده خدمت به بیماران سرگردان شهرستان است و متاسفانه روند خدمت به بیماران دیالیزی با مشکل نیروی پرستار روبروست.

مدیرعامل انجمن خیریه بقیت الله الاعظم از خرید یک دستگاه مانیتور اکسیژن جهت استفاده برای بیماران کرونایی خبرداد و گفت: این دستگاه توسط یک شخص خیر با وام قرض الحسنه به مبلغ 29 میلیون تومان خریداری شد و به بخش آی سی یو بیمارستان اشرفی اهدا گردید.

به گزارش موج، انجمن خیریه بقیت الله الاعظم شهرستان خمینی شهر در حال حاضر با 45 دستگاه دیالیز به بیماران دیالیزی شهرهای درچه، کوشک، اصغرآباد ، خمینی شهر و دو روستای تیرانچی و قلعه امیریه خدمت رسانی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه