English

کیفیت هوای تهران ۸ آذر ۹۹/ شاخص کیفیت هوا به ۷۹ رسید

وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 79 در وضعیت سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران ۸ آذر ۹۹/ شاخص کیفیت هوا به ۷۹ رسید

به گزارش خبرگزاری موج، کیفیت هوای تهران امروز شنبه 8 آذر 99 با شاخص 79 در وضعیت سالم قرار دارد. همچنین وضعیت کیفی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته با شاخص میانگین 83 همچنان در شرایط سالم قرار داشته است.

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در نخستین ساعات روز شنبه (8 آذر 99) کیفیت هوای بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت که عمدتاً ناشی از شرایط جوی مساعد و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است.

در طول روز نیز افزایش ناپایداری جوی، رشدابرناکی و احتمال بارش پراکنده از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری خواهد کرد. همچنین پیش‌بینی می‌شود در اواخر وقت شنبه با تداوم این شرایط جوی و رگبار پراکنده در برخی ساعات، غلظت ذرات معلق کاهش پیدا کرده و به‌تبع آن کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت.

در صبح روز یکشنبه (9 آذر 99) با آغاز تردد خودروها و برقراری جو آرام، انتظار می‌رود در مناطق پرتردد غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق تاحدودی افزایش یافته که برقراری شرایط نامطلوب کیفیت هوا را به‌دنبال خواهد داشت.

به‌تدریج با رشد ناپایداری جوی و بارش باران در طی روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها و بهبود کیفیت هوا فراهم خواهد شد.

با تداوم شرایط جوی مساعد تا اواخر وقت یکشنبه، با وجود افزایش ترافیک شامگاهی احتمال می‌رود در بیشتر مناطق کیفیت هوا در وضعیت قابل‌قبول قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه