English

کیفیت هوای تهران ۱ آذر ۹۹/ شاخص کیفیت هوا به ۷۵ رسید

وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 75 در وضعیت سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران ۱ آذر ۹۹/ شاخص کیفیت هوا به ۷۵ رسید

به گزارش خبرگزاری موج، کیفیت هوای تهران امروز شنبه 1 آذر 99 با شاخص 75 در وضعیت سالم قرار دارد. همچنین وضعیت کیفی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته با شاخص میانگین 66 در شرایط سالم قرار داشته است.

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در نخستین ساعات روز شنبه (1 آذر 99) کیفیت هوای برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که عمدتاً ناشی از افزایش ترافیک در نخستین روز هفته و عدم وزش باد طی ساعات گذشته است، بااین‌حال با توجه به وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد گرفت.

در طول روز با تداوم بارش‌ها و ناپایداری جوی شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم خواهد بود و به‌تبع آن کیفیت هوا در وضعیت مطلوب باقی خواهد ماند.

در اواخر وقت شنبه نیز باوجود افزایش ترافیک شامگاهی پیش‌بینی می‌شود کیفیت هوای بیشتر مناطق در وضعیت قابل‌قبول قرار بگیرد. صبح روز یکشنبه (2 آذر 99) با افزایش تردد خودروها و عدم وزش باد مؤثر، غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق افزایش یافته و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

کاهش ناپایداری جوی در طی روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم نخواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود با افزایش تردد خودروها در ساعات پایانی یکشنبه تاحدودی بر غلظت ذرات معلق افزوده شده و کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی