English

سرهنگ رازقی:

وقوع ۱۶ درصد تصادفات فوتی در بزرگراه آزادگان/ آزادگان یکی از نا ایمن ترین بزرگراه‌های شهر است

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی شهر امن با بیان اینکه ۱۶ درصد تصادفات فوتی در بزرگراه آزادگان رخ می دهد بیان کرد آزادگان یکی از نا ایمن ترین بزرگراه‌های شهر است.

وقوع ۱۶ درصد تصادفات فوتی در بزرگراه آزادگان/ آزادگان یکی از نا ایمن ترین بزرگراه‌های شهر است

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی شهر امن که از شبکه ۵ سیما پخش شد اظهار کرد: دومین عامل مرگ و میر در کشور متأسفانه تصادفات است که بعد از بیماری کرونا رتبه دوم را در کشور دارد و این آمار تصادفات با روزی میانگین ۴۳ نفر بعد از بیماری کرونا می‌باشد.

وی گفت: در شهر تهران مشخصاً تصادفات خسارتی و جرحی و فوتی روی می‌دهد که علل و عوامل مختلفی دارد و می‌توان آنها را به سه قسمت عمده تقسیم کرد که وسیله نقلیه، ایمن بودن وسیله نقلیه و فرهنگ رانندگی و نحوه رانندگی فرد و نکته مهم که مد نظر است ایمنی معابر در شهر است که تأثیر مستقیم بر رانندگی رانندگان می‌گذارد.

رازقی در خصوص سهم معابر در تصادفات نیز گفت: حدود ۶۱ درصد از تصادفات در شهر تهران در محورهای بزرگراهی صورت می‌گیرد، ۱۶ درصد از تصادفات فوتی شهر تهران در بزرگراه آزادگان روی می‌دهد که یکی از نا ایمن ترین بزرگراه‌های شهر تهران است.

وی افزود: ایرادات و رانندگی راننده با راه ایمن جبران می‌گردد و راننده اگر توجه کافی نداشته باشد ولی راه ایمن باشد تا حدود بسیار زیادی می‌توان از حوادث ناگوار جلوگیری کرد و حادثه‌ای رخ نمی‌دهد و اگر هم روی داد با کمترین خسارت می‌باشد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در پایان گفت: برابر قوانینی که در آئین نامه راهنمایی و رانندگی و قانون رسیدگی به تخلفات وجود دارد پلیس راهور می‌تواند سهم نقص راه را در شرایط خاص و در تصادفات در نظر بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه