English

توقیف ۴ موتورسیکلت‌ سنگین به دلیل حرکات نمایشی در تهران

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۴ موتورسیکلت‌ سنگین به دلیل حرکات نمایشی و لایی کشی در تهران خبر داد.

توقیف ۴ موتورسیکلت‌ سنگین به دلیل حرکات نمایشی در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ مجید رنجبر در توضیح این خبر اظهار کرد: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران، و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب نسبت به توقیف ۴ مورد موتورسیکلت سنگین اقدام شد.

وی گفت: در ساعت ۱۶:۲۰ در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان قبل از پل سعیدی (منطقه ۲۶)، سه دستگاه موتورسیکلت سنگین هوندا ۱۳۰۰، کاوازاکی ۸۰۰ و یاماها ۲۴۰۰ سی سی توقیف گردید.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همچنین در ساعت ۱۵:۵۰ در محدوده شمال به جنوب بزرگراه مدرس بعد از پل پارک وی (منطقه ۲۴) با رصد دوربین‌های نظارتی مرکز و همکاران منطقه یک دستگاه موتور سیکلت سوزوکی ۱۰۰۰ سی سی توقیف شد.

وی ادامه داد: با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت سنگین و احتمال بروز خطر برای خود راکب آن و خطرات برای سایر شهروندان با هماهنگی به عمل آمده با تیم‌های گشتی منطقه مناطق پلیس راهور فاتب از طریق مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب این موتورسیکلت‌های سنگین درهمان محدوده متوقف گردیدند.

رنجبر ادامه داد: پلیس به محض رؤیت موتورسیکلت‌هایی که از نوع سنگین بوده و با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می‌زنند طبق قانون برخورد نموده و موتورسیکلت را به پارکینگ منتقل می‌نماید.

وی در پایان اشاره کرد: رفع توقیف این گونه موتورسیکلت‌ها بنا به دستور مقام قضائی بوده و پلیس با هرگونه ناهنجاری و سلب آسایش مردم برخورد خواهد کرد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از همشهریان عزیز تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت‌ها که باعث سلب آسایش عمومی می‌شوند حتماً با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه