English

طرح ترخیص موتورهای رسوبی کلید خورد

مدیر عامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی اعلام کرد طرح ترخیص موتورهای رسوبی کلید خورد.

طرح ترخیص موتورهای رسوبی کلید خورد

به گزارش خبرگزاری موج، بنابر تدبیر فرمانده ناجا و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال مردم، مقرر شده است که ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی (توقیف طولانی مدت در پارکینگ) با کاهش تشریفات غیرضروری اداری همراه با سازوکاری جدید از طریق 1070 دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) در سراسر کشور انجام شود.

 مهدی سید هاشمی مدیر عامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: از امروز طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی ‌شروع شده و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت.

وی‌افزود: آن دسته از مالکین یا متصرفینی که موتور سیکلت آنها از 29 اسفند 1390 تا 29 اسفند 1398 به دلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده است می‌توانند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با همراه داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز به دفاتر پلیس+10 مراجعه کرده و فرآیند ترخیص را انجام دهند.

سیدهاشمی تصریح کرد: مدارکی که متقاضیان باید برای دریافت این خدمت ارایه دهند شامل کارت ملی مالک یا وکالت‌نامه محضری متصرف یا معرفی نامه نماینده قانونی اشخاص حقوقی، سندمالکیت(برگ سبز)، کارت موتور، قبض رسید پارکینگ، آخرین بیمه‌نامه شخص ثالث می‌شود که پس از بررسی آنها توسط دفاتر، مراتب جهت تایید ترخیص نهایی به پلیس راهنمایی و رانندگی ارسال شده و متقاضی می‌تواند پس از اخذ تاییدیه جهت دریافت موتورسیکلت خود به پارکینگ مراجعه کند.

وی در پایان با اشاره به کوتاه بودن مدت زمان ارایه این خدمت و بحرانی بودن وضعیت کنونی شیوع کرونا، از مردم خواست مراجعه به دفاتر را به روزهای پایانی موکول نکنند تا مجموعه دفاتر پلیس+۱۰ بتوانند خدمتی سریع و با کیفیت را ارایه دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه