English

سردار قنبری خبر داد؛

۳۰۰۰ عملیات مسلحانه ناجا علیه اشرار و قاچاقچیان در استان سیستان و بلوچستان

فرمانده سابق انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد در مدت حضور بنده در استان بیش از 3000 عملیات مسلحانه علیه اشرار و قاچاقچیان انجام شد که با کمترین تلفات و بهترین نحو ممکن صورت گرفته است.

۳۰۰۰ عملیات مسلحانه ناجا علیه اشرار و قاچاقچیان در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد قنبری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان که با حضور فرمانده نیروی انتظامی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن عرض تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن ایام میلاد رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و هفته وحدت، اظهار داشت: اواسط سال 96 مسئولیت فرماندهی انتظامی به بنده سپرده شد و در مدت حضور در استان با همکاری همه دستگاه‌های امنیتی و مسئولان امروز شاهد امنیت مطلوبی در استان هستیم.

فرمانده سابق انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:  کاهش 37درصدی سرقت‌های مسلحانه، به صفر رسیدن آمار راهزنی، کشف حدود 500 تن مواد مخدر و کاهش 43درصدی آمار شهدا و 36درصدی مجروحان تنها گوشه‌ای از آمارهای مطلوبی است که در این مدت با همراهی همه بزرگواران در استان و فرماندهی انتظامی کشور محقق شده است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا بیان کرد: در مدت حضور بنده در استان بیش از 3000 عملیات مسلحانه علیه اشرار و قاچاقچیان انجام شد که با کمترین تلفات و بهترین نحو ممکن صورت گرفته است. هرآنچه صورت گرفته تلاش مجموعه بوده است و بنده از همه مسئولان استان و سران طوایف و مردم خونگرم استان صمیمانه تشکر می‌کنم و برای برادر عزیز سردار طاهری در ادامه این مسیر آرزوی توفیق روزافزون دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه