English

کشف ۲۹۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۹۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان خبر داد.

کشف ۲۹۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی با قاطعیت و جدیت تمام در سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی استان با شناسایی و تخریب 33 محل دپوی سوخت و در بازرسی از 6 دستگاه تریلی سوخت‌کش و 15 دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، 292 هزار و 252 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را شامل 206 هزار و 64 لیتر گازوئیل، 41 هزار و 238 لیتر بنزین، 14 هزار و 950 لیتر قیر و 30 هزار لیتر سایر فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به توقیف 21 دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطرنشان کرد: در این رابطه 59 فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی افزود: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه‌زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به‌شمار می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی