English

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

دانش‌آموزان از آموزش طولانی در شبکه مجازی خسته شده‌اند

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه حداکثر تدریس کلاس در آموزش مجازی یا آموزش در زمان بحران برای متوسطه اول و دوم ۳۵ دقیقه و برای دوره ابتدایی ۲۵ دقیقه است گفت: دانش‌آموزان از آموزش طولانی در شبکه مجازی خسته شده‌اند.

دانش‌آموزان از آموزش طولانی در شبکه مجازی خسته شده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پیام تصویری خطاب به مدارس خاص و غیردولتی اظهار کرد: متأسفانه مشاهده شده است که در طول ایام گذشته برخلاف دستورالعمل ارسالی که برای نحوه اداره مدارس و زمان کلاس‌های درس ارسال شد، برخی مدارس تخطی کرده‌اند و دقیقا برنامه هفتگی حضوری دانش آموزان را در فضای مجازی دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه حداکثر تدریس کلاس در آموزش مجازی یا آموزش در زمان بحران برای متوسطه اول و دوم ۳۵ دقیقه و برای دوره ابتدایی ۲۵ دقیقه است، افزود: متأسفانه بعضی مدارس و به ویژه مدارس غیردولتی به نوعی وارد رقابت شده‌اند و دانش‌آموزان را از ساعت یک ربع به هشت تا 14:30 یا 15 در کلاس های مجازی نگه می دارند و همچنین کلاس‌های فوق برنامه و کتاب‌های غیر درسی را در این برنامه‌ها قرار می‌دهند.

فولادوند تصریح کرد: دستورالعمل ساعت آموزش در کلاس‌های مجازی به شماره ۱۱۸۶۴۲/۷ در تاریخ ۲۷ مهر امسال به مدارس ابلاغ شده است و باید مدارس بر اساس این دستورالعمل، زمان مجاز را رعایت کنند؛ همچنین کتب غیر درسی به هیچ عنوان نباید در این برنامه تدریس شود و تأکید بر روی برنامه درس ملی است.

فولادوند به مدارس غیر دولتی و خاص هشدار داد و افزود: مواظب سلامت دانش آموزان باشید چرا که دانش‌آموزان مدت مدیدی اینگونه باید آموزش ببینند و این سبک آموزش، دانش آموزان را دچار مشکل بینایی و جسمی می‌کند. باید سلامت دانش‌آموز در اولویت باشد و زمان مقرر رعایت شود.

وی اضافه کرد: خواهش می‌کنم مؤسسان مدارس غیر دولتی، سلامتی دانش‌آموزان را مد نظر قرار دهند. برنامه برای ورزش صبحگاهی و برای تحرک و شادابی دانش‌آموزان داشته باشند و صرفا از طریق شبکه «شاد» ارتباط با دانش آموزان داشته داشته باشند و اصل تأکید ما بر استفاده از شبکه شاد است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: این مطالبی که عرض کردم خواسته خانواده‌هاست چراکه دانش ‌آموزان و خانواده‌ها از آموزش مداوم و طولانی در شبکه مجازی خسته شده‌اند. تاکید ما این است که از محتوای درست و غنی آموزشی شبکه شاد استفاده شود و دانش‌آموزان را بعد از تدریس به تماشای تکرار مباحث که در برنامه آموزشی تلویزیون ترتیب داده شده، ارجاع دهید و به مباحث سلامت دانش‌آموزان بپردازید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • اس اس پاره

    کوشش پس اینترنت رایگان شاد
    ای دروغ گوها😤😤😤😤😣😣😣😣😣😬😬😬😠😠😠😡😡😡

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه