English

چرایی برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در تهران به صورت حضوری

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران چرایی برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در تهران به صورت حضوری را تشریح کرد.

چرایی برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در تهران به صورت حضوری

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در برنامه پرسشگر با اشاره به عبور از پیک کرونا در چند روز اخیر و درباره پیشنهاد زالی رئیس ستاد فرماندهی کرونا در کلانشهر تهران مبنی بر صرف نظر کردن از آزمون حضوری در شهر تهران اظهار کرد: بله، آمار ستاد کرونا این امر را نشان می‌دهد.

وی افزود: ما در پایه‌های اول تا ششم ابتدایی طبق سنوات گذشته ارزشیابی توصیفی داشته‌ایم و معلمان به تناسب فعالیت دانش‌آموزان نمره وارد کردند و در مرحله پایان سال تحصیلی در مقطع ابتدایی هستیم؛ همچنین دو سه هفته هم رفع اشکال حضوری انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: در پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم نیز ارزشیابی را به دبیران محول کردیم اما دو پایه نهم که در انتخاب رشته تحصیلی و شغلی تعیین کننده است و پایه دوازدهم که 30 درصد تأثیر مثبت در کنکور دارد، حضوری برگزار می‌شوند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش از ستاد کرونا مجوز گرفته و آنجا در این باره تصمیم گرفته شده است و تصمیم استانی نیست که بنده بخواهم درباره آن اعلام نظر متفاوتی داشته باشم، گفت: امتحانات نهایی هم در سطح ملی برگزار می‌شود.

فولادوند در پاسخ به این پرسش که «آیا  قطعا آزمون‌ها در تهران حضوری خواهد بود؟»، گفت: بله اگر قرار باشد تصمیم جدیدی اتخاذ شود باید در سطح ملی باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه