English

افزایش حوزه‌های امتحان نهایی تهران به منظور برگزاری امتحانات دانش آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از افزایش حوزه‌های امتحان نهایی این شهر به منظور برگزاری امتحانات دانش آموزان خبر داد.

افزایش حوزه‌های امتحان نهایی تهران به منظور برگزاری امتحانات دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در بازدید از 2 حوزه امتحان نهایی شهر تهران و فرایند برگزاری امتحانات در این حوزه‌ها، اظهار کرد: امتحانات پایه نهم در انتخاب رشته دانش‌آموزان و آینده شغلی آنها مؤثر است و امتحانات پایه دوازدهم هم به دلیل تأثیر معدل دیپلم در کنکور دارای اهمیت است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت پیشگیری بر اساس پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: آموزش و پرورش شهر تهران برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، تعداد حوزه‌های آزمون‌های نهایی را از ۲۷۴ حوزه به ۵۰۰ حوزه افزایش داده است و تعداد دانش‌آموزان در حوزه‌های امتحان نهایی از تعداد ۲۷۴ نفر به ۱۲۰ نفر کاهش پیدا کرده است.

فولادوند گفت: تعداد ۵۰۰ تب‌سنج برای حوزه‌های امتحانات نهایی خریداری شده است تا پیش از ورود عوامل اجرایی و دانش‌آموزان، حرارت بدن آنها سنجیده شود؛ همچنین با بسیج توافق کرده‌ایم تا برای ضد عفونی مدارس در قبل و بعد از برگزاری آزمون به ما کمک کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اهمیت آموزش جهت پیشگیری از تکثیر کرونا گفت: مربیان بهداشت و مدیران حوزه‌های اجرا، آموزش‌های لازم را پیش از برگزاری امتحانات جهت پیشگیری از شیوع کرونا دیده‌اند و با توجه به این آموزش‌ها، تمامی پروتکل‌های بهداشتی در هنگام برگزاری آزمون‌ها رعایت می‌شود و خانواده‌ها از این بابت و در مورد سلامت فرزندانشان نگرانی نداشته باشند.

در طی این دو بازدید، نحوه ضد عفونی دانش‌آموزان هنگام ورود به مدرسه، استفاده از ماسک و دستکش، رعایت فاصله‌گذاری بین صندلی‌ها در محل برگزاری آزمون، مخزن سؤالات و ... مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه