English

محسن هاشمی:

برای انتخابات بعدی شورای شهر تهران کاندیدا نمی‌شوم

محسن هاشمی در جمع خبرنگاران اعلام کرد برای انتخابات بعدی شورای شهر تهران کاندیدا نمی‌شوم.

برای انتخابات بعدی شورای شهر تهران کاندیدا نمی‌شوم

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی در حاشیه صحن امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره مباحث امروز شورای شهر و اقدامات انجام گرفته اظهار داشت: از جمله مباحث امروز در مورد نرخ کرایه های مترو و واتوبوس بود که افزایش 25 درصدی کرایه‌های حمل و نقل عمومی توسط اکثر اعضای شورای شهر مورد موافقت قرار نگرفت چرا که این افزایش نرخ‌ها مشکلی از حمل و نقل عمومی برطرف نمی‌کرد.

وی با اشاره به اینکه تصمیم گرفتیم به جای افزایش نرخ کرایه‌ها شهرداری مطالبات ناوگان حمل و نقل عمومی را از طریق بودجه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا پیگیری کند، گفت: سرانجام این لایحه مورد موافقت قرار نگرفت و کرایه‌های حمل و نقل عمومی گران نخواهد شد.

هاشمی بیان داشت: شهرداری لحاف و تشک بندازد جلوی ریاست جمهوری تا پولش را در حوزه حمل و نقل عمومی بگیرد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد:‌همچنین لایحه دو فوریتی برای ایجاد تخفیف مؤدیان در صحن شورای شهر به تصویب نرسید و از این جهت که این موضوع برای بار دوم مطرح شده بود لایحه آن از سوی اعضای شورا رد شد.

هاشمی ادامه داد: همچنین بررسی لایحه مرتبط با گردشگری در صحن شورای شهر تهران مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و از آنجایی که متن این لایحه چندان دقیق و جامع نبود و تکلیف را مشخص نمی‌کرد اعضای شورای شهر درخواست برگشت آن را دادند تا وضعیت آن و متن مربوطه دقیق تهیه شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا شما در انتخابات بعدی شورای شهر شرکت می‌کنید یا خیر،‌گفت:‌من در انتخابات بعدی شورای شهر کاندیدا نخواهم شد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا پیگیری مطالبات شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی به چه صورت خواهد بود گفت: ما طرحی برای ملزم کردن شهرداری جهت پیگیری مطالباتش از دولت داده ایم اما متأسفانه شهرداری تا حدودی با دولت تعارف دارد.

هاشمی گفت:‌نامه‌نگاری فایده ندارد شهرداری باید در پیگیری مطالباتش محکم‌تر عمل کند این موضوع میان شهرداری و شورای شهر مورد اختلاف است و متأسفانه دولت  اعتباری برای حمل و نقل عمومی اختصاص نداده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه