English

دیدار اعضای شورای شهر تهران با قالیباف

محسن هاشمی از دیدار اعضای شورای شهر تهران با مجمع نمایندگان تهران و قالیباف خبر داد.

دیدار اعضای شورای شهر تهران با قالیباف

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه برگزاری دویست و نوزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران با حناچی شهردار تهران و برخی از معاونین و مدیران وی برگزار شد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در جلسه هم‌اندیشی امروز به مسئله باغات و پرونده‌های موجود در این زمینه پرداخت شد و این در حالی است که در سال‌های اخیر آیین‌نامه و قوانین مربوط به باغات دستخوش تغییراتی شده است و همین امر موجب گلایه و نارضایتی شهروندان شده است و اعلام داشتند که این قوانین و آیین‌نامه‌ها شفاف نیست.

هاشمی ادامه داد: در همین زمینه امروز جلسه‌ای با حضور شهردار تهران، معاون شهرسازی شهرداری تهران و همچنین مدیرعامل سازمان باغات و اعضای کمیسیون‌های تخصصی و سایر اعضای شورای شهر تهران برگزار شد و خوشبختانه نتایج خوبی در ارتباط با موضوع باغات به دست آمد که به‌زودی نتایج آن اعلام خواهد شد.

به‌گفته وی، شورای شهر تهران توجه ویژه‌ای به پرونده باغات و پرونده‌های مربوطه دارد و در همین ارتباط آرای خوبی نیز اعلام شده است.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به موضوع حمل‌ونقل عمومی و تعهدات دولت گفت: امیدواریم همان‌طور که در جلسه قبل اعلام کردم دولت به تعهدات خود در ارتباط با تأمین اتوبوس و وسایل حمل‌ونقل عمومی عمل کند چرا که دولت تدبیر و امید این ظرفیت را دارد.

هاشمی همچنین در ارتباط با دیدار با ریاست مجلس شورای اسلامی و مجمع نمایندگان تهران، تصریح کرد: در این زمینه صحبت‌هایی شده است و ما منتظر استقرار کامل نمایندگان هستیم و به‌زودی دیداری با مجمع نمایندگان تهران و قالیباف خواهیم داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی