English

افزایش تدریجی دمای هوا طی هفته جاری در کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش تدریجی دمای هوا طی هفته جاری در شمال غرب، غرب، سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز خبر داد.

افزایش تدریجی دمای هوا طی هفته جاری در کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز (۱۹ مهر) در مرکز و نوار شرقی کشور وزش باد شدید همراه با کاهش نسبی دما و در برخی مناطق خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: در ارتفاعات استان کرمان رشد ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۲۰ و ۲۱ مهر) در این مناطق و وزش باد تداوم دارد و از روز سه شنبه (۲۲ مهر) تا آخر هفته روند افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان طی هفته جاری در شمال غرب، غرب، سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز آسمان صاف خواهد بود و روند افزایش تدریجی دما در حدود ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد  پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۰ مهر) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۲۱ مهر) نیز صاف تا کمی ابری با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه