English

پیش بینی وضعیت جوی تهران تا ۳ شهریور ۹۹/ احتمال کاهش نسبی دما در برخی نقاط کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از پیش بینی وضعیت جوی تهران تا ۳ شهریور ۹۹ خبر داد.

پیش بینی وضعیت جوی تهران تا ۳ شهریور ۹۹/ احتمال کاهش نسبی دما در برخی نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری موج، صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی در استان‌های ساحلی خزر، شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و سپس در روز یکشنبه در شمال شرق کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین از روز شنبه (یکم شهریورماه) تا دوشنبه (۳ شهریورماه) در استان‌های سواحل شمالی بارش باران و وزش باد و در استان اردبیل، شمال آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. دریای خزر نیز در این مدت مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: در پنج روز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان‌های کرمان و هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش در جنوب سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود و دریای عمان نیز در این مدت مواجه خواهد بود یادآور شد: تنگه هرمز نیز در روزهای جمعه و شنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳۱ مرداد) صاف در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد و در روز شنبه (یکم شهریور) صاف در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه