English

رئیس دیوان عدالت اداری:

دفاع مقدس انقلاب و کشور را بیمه کرد

حجت الاسلام محمد کاظم بهرامی بیان کرد: دفاع مقدس قله مبارزات ملت ایران علیه استکبار جهانی بود که انقلاب و کشور را بیمه کرد.

دفاع مقدس انقلاب و کشور را بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دیوان عدالت اداری حجت الاسلام محمد کاظم بهرامی ،در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که پیش از آغاز جلسه هیات عمومی دیوان عدالت اداری در سالن سرلشکر شهید قاسم سلیمانی برگزار شد، ضمن تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس از بسیج دیوان عدالت اداری برای برگزاری این مراسم تقدیر کرد.

وی افزود: دفاع مقدس قله مبارزات ملت ایران علیه استکبار جهانی بود که انقلاب و کشور را بیمه کرد.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به سخنان رهبری در آغاز هفته دفاع مقدس امسال گفت: خدا را شاکریم که دشمن نتوانست دفاع مقدس را تحریف کند و هشیاری ملت آگاه و مراقبت رهبری معظم انقلاب مانع این کار شد. همان گونه که یزید می خواست قیام اباعبدالله (ع) را تحریف کند، آمریکا هم چنین قصدی داشت که بحمدلله اینگونه نشد.

بهرامی با اشاره به مدیریت بی بدیل بنیانگذار جمهوری اسلامی در عرصه دفاع مقدس، فرماندهی امام (ره) را یکی از عوامل مهم پیروزی ایران اسلامی در عرصه دفاع مقدس دانست.

وی با اشاره به موانع امام راحل (ره) در ماه‌های نخست و ماه های پایانی جنگ تحمیلی نگرش عمیق بنیانگذار جمهوری اسلامی به ماهیت دفاع مقدس که آن را جنگ اسلام علیه کفر و جنگ مستضعفین علیه مستکبرین دانستند، مورد تمجید قرار داد.

رئیس دیوان عدالت اداری با قرائت پیام امام راحل (ره) که چند روز پس از قبول قطعنامه ۵۹۸ خطاب به ملت ایران بیان شده بود را عمق نگاه ملکوتی امام (ره) به دفاع مقدس را تبیین کرد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی در پایان بخشی از پیام  امام راحل (ره) را که چند ماه پس از پایان جنگ تحمیلی صادر شده بود، قرائت کرد و از درگاه الهی توفیق استمرار راه مبارزه ملت ایران با استکبار را مسئلت نمود.

پیش از آغاز نشست هیات عمومی دیوان عدالت اداری، مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سالن سرلشگر شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار و برنامه های متنوعی از جمله سرود خوانی به صورت زنده اجرا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه